Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vervoer driewielfiets.

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Frago

Vervoer driewielfiets.

Bericht door Frago »

Voor nog een beetje lichaamsbeweging heb ik een elektrische driewielfiets (Van Raam).
Zou ook wel eens buiten mijn eigen omgeving een toertje maken.
Nu zijn er bedrijven die een scootmobiel of een fiets wel naar een vakantie adres willen vervoeren, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Vond op internet een bedrijf die speciale scoot trailers bouwen.
Dit is in Pijnacker en voor mij niet bij de deur.
Weet iemand of die dingen ergens verhuurd of tweedehands te koop worden aangeboden??

[url]http://www.astorc.nl/images/astorc_prod ... 024154.jpg[/url]
Billy

Bericht door Billy »

We hebben dezelfde fiets ;).

Ik weet niet over wat voor afstand je het hebt, want bij zowel de regiotaxi als valys mag ik mijn fiets ook meenemen.
Frago

Bericht door Frago »

Ok Bedankt voor de reactie.
Maar ik kan gelukkig nog rijden in mijn aangepaste auto met trekhaak.
Mijn vrouw is ook gehandicapt maar die kan nog op een gewone elektrische fiets rijden.
Het zou dus fijn zijn om beide fietsen mee te kunnen nemen.
Als je zo een karretje kan huren voor een dag bv kun je eens ergens anders een toertje maken.
:)
Billy

Bericht door Billy »

Snap je helemaal. Hoop dat iemand anders wel een idee heeft!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp