Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

poten van mijn ekster

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Ekster

poten van mijn ekster

Bericht door Ekster »

Hoi hoi, kan iemand mij helpen. Voor mijn gevoel is mijn plaatje nu echt wel klein genoeg, maar ik krijg de poten van mijn ekster er niet op. Hoe kan dit?:???:
Billy

Bericht door Billy »

Er is een maximale grote, dus je moet je plaatje nog kleiner maken...
Sjimmie

Bericht door Sjimmie »

De maximale hoogte van een handtekening is 150 pixels en de breedte 500 pixels.
Bron: de Vraagbaak

Die van jou = 200 hoog en 480 breed.
Ekster

Bericht door Ekster »

O, is die van mij toch nog 200 hoog. Dat wist ik niet. Dan maar een ander plaatje maken. Thanx.
Ekster

Bericht door Ekster »

Gelukt!:)
Sjimmie

Bericht door Sjimmie »

Well done! :yes:

Nu is ie 146 hoog en 350 breed.
-Kim-

Bericht door -Kim- »

*Bericht verwijderd*
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ja, ik dacht ook al :D
Ekster

Bericht door Ekster »

Die titel heb ik bewust gekozen zodat ik wat reacties zou krijgen in de vorm van hulp :D .

Sjimmie, ik kwam een programma tegen waarmee je de hoogte en breedte in kan stellen en dat werkte goed :) .

Sjimmie, jouw handtekening zie ik alleen maar als ik je openbaar profiel bekijk. Wel een hele leuke trouwens. Lekker vrolijk.

Kim, mijn vader noemde mij altijd Ekster (hij leeft helaas niet meer) omdat ik zo gek ben op sieraden. Vandaar mijn naam en afbeelding ;) .

Ik steel mijn sieraden echter niet :haha: . Ik vind jou spreuk trouwens heel mooi!
-Kim-

Bericht door -Kim- »

*Bericht verwijderd*
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp