Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

het icoontje quoten doet het niet

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Ekster

Bericht door Ekster »

verwijderd
Ekster

Bericht door Ekster »

Ik kan niks vinden over regelafstand wat betreft windows 7 of internet explorer. Ik weet dus niet hoe ik dit verder kan oplossen.

Anders laat ik de extra witregel gewoon maar staan in het vervolg tenzij iemand me kan zeggen hoe ik dat in mijn instellingen kan veranderen.

Wat betreft het icoontje; volgens mij kan dat niets te maken hebben met mijn eigen instellingen. De andere icoontjes doen het namelijk wel.

Wie weet lost het zich vanzelf op??
Ekster

Bericht door Ekster »

Hé, het icoontje doet het weer en ik zie dat mijn regelafstand ook weer normaal is!!

Ik heb [URL="http://www.msweb.nl"]www.msweb.nl[/URL] in de compatibiliteitsweergave lijst gezet. Zou dat de oplossing zijn geweest of is het puur toeval?

Ik weet het niet, maar ik blij dat alles weer normaal is.:)
Sara

Bericht door Sara »

Ha Ekster,

met die compabiliteitsweergave heb ik vanmiddag zelf ook geexperimenteerd, maar bij mijn Windows 7 en Internet Explorer maakte het niks uit, dus ehm...

Ik zou zeggen... vraag niet hoe het kan, en geniet ervan :D
Ekster

Bericht door Ekster »

Ga ik zeker doen :). Ik voel me bijna een whizzkid haha.
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

wat een schattig plaatje heb je trouwens als handtekening :lief:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp