Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

het icoontje quoten doet het niet

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Sara

Bericht door Sara »

Ekster,

je kunt ook nog [noparse][quote] voor het te quoten stukje zetten en [/quote] erachter

Als je

[quote]Volgens mij doen het het bij mij allebei...[/quote]

intypt, krijg je [/noparse]

[quote]Volgens mij doen het het bij mij allebei...[/quote]

Maar ik ben toch wel benieuwd naar de antwoorden op m'n vragen in m'n vorige bericht.
Ekster

Bericht door Ekster »

Hoi Sara, het handmatige gebruik had Billy al uitgelegd, maar dat vind ik zo onhandig. Ik vergeet namelijk altijd welke kant het streepje op moet wat ik in moet typen.

En het stoort gewoon dat dat icoontje het niet doet. Er is overigens nog iets vreemds. Ik geef regelmatig een enter om een regel tussen mijn tekst te krijgen en als ik mijn bericht dan plaats, zitten er wel 2 of 3 enters tussen. Zo zie ik dat niet in mijn eigen scherm.

Dit is aan de gang sinds het lettertype hier is veranderd. Misschien dat toen ook wel het probleem met dat icoontje is begonnen?

Ik werk met Windows 7 en gewoon internet explorer.

Vandaag doet het icoontje ook nog steeds niks.

Suzanne, het was niet mijn bedoeling jou te wijzen op je Nederlands. Ik weet niet waarom ik dat zinnetje van jou herhaald heb eerlijk gezegd.
Ekster

Bericht door Ekster »

bla balahlajioejij rioejjrofejwpojremoe.


jfoiejrijeijriej fniejrfiejiojfroie nfiejriejie fmniejiej fnmiejriejri mfiejriej miejrie fmiejrijeirfe .


ifvejifrjeifeer.
Ekster

Bericht door Ekster »

fjidejfioewifjiewfe fnoidjfiefj fiehfiewi nvoiefoiew .

riuhwihfiewfiewiofm iehjfoiewfjiejfioewjdfs kjdjhforepfds.
fniehfrieifrjeifejfiefe.
Ekster

Bericht door Ekster »

Het eerste berichtje heb ik gemaakt met 1 witregel en dat geeft ie bij plaatsing weer als witregels.


Druk ik vervolgens op corrigeer, kan ik het weer aanpassen en er een enter tussenuit halen zoals ik bij het tweede berichtje heb gedaan. Dit kan echter pas als ik eerst het stukje geplaatst heb.


Al met al ben ik niet zo blij met dit nieuwe lettertype.
Ekster

Bericht door Ekster »

Hier dus weer twee witregels. Dat ziet er niet uit vind ik. Terwijl ik dus maar 1 witregel heb aangegeven.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Ekster;938913]
Suzanne, het was niet mijn bedoeling jou te wijzen op je Nederlands. Ik weet niet waarom ik dat zinnetje van jou herhaald heb eerlijk gezegd.[/QUOTE]

:D Zo had ik het ook niet opgevat, hoor. :vriendjes:
Dit soort dingen gebeuren me zeer regelmatig, maar meestal heb ik het in de gaten vóór ik de reactie plaats.

Deze keer zag ik het pas nadat jij het gekopieerd had. ;)
Sara

Bericht door Sara »

Ha Ekster,

vervelend dat er ineens allemaal dingen fout gaan bij jou, maar om dat nou op 't nieuwe lettertype te schuiven, dat is onterecht, en ik vind het ook wel een tikkie vervelend.

Denk je niet dat er veel meer klachten waren gekomen in de ruime maand dat we dat nieuwe lettertype hebben?

Dat je twee lege regels krijgt in plaats van 1, dat moet ergens een instelling in jouw Windows of jouw browser zijn, lijkt me. Ook de nieuwere versies van MS Word doen dan. Het schijnt een nieuwe conventie te zijn, waar ik ook niet blij van wordt.

Ik heb 't hier met Windows 7 en Internet Explorer uitgeprobeerd, en alle instellingen die ik kan bedenken gevarieerd, en hij doet 't nog steeds keurig zoals vroeger :).

Als je bij de ENTER ook de SHIFT toets vasthoudt, krijg je waarschijnlijk gewoon 1 lege regel. Probeer es.

Voor wat betreft het quote-knopje... Ik zit hier met enorme vraagtekens boven m'n hoofd. .Wil 't es met een andere browser en/of op een andere computer proberen, dan worden we daar wellicht wijzer van.

Als er andere mensen zijn met hetzelfde probleem, of eh... een oplossing :) (hopen mag, toch? :D) ...dan hoor ik 't ook graag.

Kun je ook nog even kijken welke versie van de Internet Explorer je hebt? Rechtsboven op het vraagtekentje in het blauw klikken, en 'over internet explorer' kiezen.
Ekster

Bericht door Ekster »

Sara, je hoeft je niet meteen persoonlijk aangesproken te voelen hoor. Het is gewoon een constatering van mijn kant dat dit aan de gang is sinds het letterype is veranderd...meer niet:cool:.


Jij neemt trouwens ook gewoon aan dat het aan mijn instellingen ligt wat betreft de wit regels:p, maar ik heb het alleen maar hier en niet op facebook of ergens anders.


Als ik shift-enter intoets krijg ik geen witregel, maar gaat hij gewoon naar de volgende regel.


Verder heb ik geen Word op mijn computer en ik ben niet bezig geweest met instellingen op mijn computer.


Ik weet niet welk vraagteken ik op moet klikken. Ik zie geen vraagteken op mijn scherm staan.


Trouwens, als ik op een smiley klik komen er tegenwoordig blokjes omheen te staan die pas verdwijnen als ik nog een keertje klik. Verder niet storend, maar ook een verandering die me opviel.
Ekster

Bericht door Ekster »

Ik heb mijn versie gevonden. Ik heb Windows Home Premium.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp