Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Sinds de wijzigingen van laatst , heb ik moeite met een plaatje plaatsen .

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Ekster

Bericht door Ekster »

Tinypic werkt nog net als vroeger. Heb het net zelf nog gebruikt.

Image shack of hoe het ook maar heeft vraag nu inderdaad om inloggen en registreren enzo. Die gebruik ik niet meer.

Ik weet niet of je plaatje nog groter kan in je handtekening. Ze kunnen niet meer zo groot tegenwoordig. De kat die ik nu onderdaan mijn handtekening heb, is zelfs al te groot als je goed kijkt naar de onderkant.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Het is wel een poepie ;)

Ik plaats mijn foto's via mijnalbum of anders via facebook.

Wat ik trouwens wel wat jammer vind, is dat ik in het overzicht niet meer kan zien wie het topic gestart heeft. Niet dat ik nou zonodig moet weten wie wat post, maar aan de naam van de poster herinner ik me vaak waar het over gaat en dat kan dus nu niet meer.
Sjimmie

Bericht door Sjimmie »

[QUOTE=MissGarfield;942470]Wat ik trouwens wel wat jammer vind, is dat ik in het overzicht niet meer kan zien wie het topic gestart heeft[/QUOTE]

Als ik kijk bij - bijvoorbeeld - [URL="http://www.msweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=40"]De huiskamer[/URL] welke topics daar staan, zie ik de namen van degenen die de topics zijn gestart.

Of bedoel jij wat anders?
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Huh? :???: Hoe ken da nou? ;)

Ik klik steeds op 'berichten sinds je vorige bezoek' en dan zie ik dat niet (was eerder wel).
Strange....
Claud

Bericht door Claud »

Sara

Bericht door Sara »

@MissGarfield,

als je in 1 subforum kijkt, (de huiskamer bijvoorbeeld), krijg je inderdaad de forumnaam te zien van degene die het eerste bericht geschreven heeft.

Als je de functie 'berichten sinds gisteren' of 'berichten sinds je laatste bezoek' gebruikt, geeft het forum in principe een stukje van de tekst van het laatste bericht. Lukt dat niet, bijvoorbeeld doordat dat laatste bericht alleen uit 1 link bestaat, dan wordt alsnog de auteur van het eerste bericht getoond.

Dat principe is trouwens in deze versie van het forum niet anders dan in de vorige.

@claud,

Hij is mooi!

[noparse]Ik heb er [img] voor gezet en [/img] achter, en dan zie je 'm echt:[/noparse]

[img]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6170_n.jpg[/img]
Knillis

Bericht door Knillis »

Och Claud, wat een snoepie :lief::lief:

Mij lukt het ook nog steeds niet foto's te plaatsen maar dat ligt helemaal aan mijn "onkunde" :haha:

Zal me er toch eens toe zetten het wél onder de knie te krijgen.
Claud

Bericht door Claud »

O Sarah, ben zoooo blij met je :D
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Sarah, ik ben toch zeer, zeer, zeer (;)) in de veronderstelling dat dat eerst wel was.
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Even proberen.
[IMG] [url]http://oi40.tinypic.com/v5k1m0.jpg[/url] [IMG]

Meer krijg ik er niet van gebakken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp