Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

foto plaatsen

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
MetYumi

Bericht door MetYumi »

Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=kaasje;945050]
Helaas moet weer via een site.[/QUOTE]

En wees maar blij ook! :cool:

.... Of zou jij het prettig vinden als de hele wereld ongelimiteerd in je computer kon neuzen.... :hmmm:

Dus al je foto's en filmpjes kon zien en gebruik kon maken van je persoonlijke cookies.

Wel net zo prettig als ik jouw wehkamp-account kan openen (nou nou, je koopt wel érg veel schoenen), je surfgeschiedenis kan bekijken (wat? heb je op sm-speelgoed gezocht?), je bankrekeningnummer weet (dat is handig bij het overschrijven naar mijn rekening), je belastingaangifte van vorig jaar kan inkijken omdat je die opgeslagen hebt (aha! heb ik gelijk je sofinummer), je persoonlijke mail kan lezen, want je staat toch altijd ingelogd omdat dat zo makkelijk is en noem maar op. :duivel: :p

Dan toch maar beter even uploaden, lijkt me. ;)
Kobus

Bericht door Kobus »

:huh:In die context had ik de term "speel'goed" nog nooit bekeken :haha: .
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Is er nog ander speelgoed dan? :ogen::haha:
kaasje

Bericht door kaasje »

Ik moet zeggen dat het me 1 keer is gelukt om een foto te posten hier.

Daarna niet meer helaas.

Ach blijf het gewoon proberen zo nu en dan.

Ben nu eenmaal goed met cijfers maar slecht met computers :D
lean

Bericht door lean »

mij lukt het ook niet:D
Suzan

Bericht door Suzan »

Het is echt een kwestie van vaker doen en er slag van krijgen.

Ik was "vroeger" ook hopeloos met dit soort dingen. Echt, het zweet brak me al uit als ik weer m'n handtekening opnieuw moest uploaden... :o

Maar toen begon ik op een gegeven moment foto's en filmpjes te plaatsen van de dieren en de egels die ik opgevangen had, etc en kreeg ik er [I]eindelijk[/I] routine in. :giegel:

En als je eenmaal doorhebt hoe het werkt, is het echt een eitje. :ja:
Kobus

Bericht door Kobus »

Is wel zo : dat het kopieëren(foto's plaatsen ) vanaf m'n "apple" moeizamer gaat , dan met "windows" / misscien dat dat ook meespeelt ??
Suzan

Bericht door Suzan »

? Bedoel je vanaf een iPad of iMac?

Want ik gebruik ook een iMac, en dat werkt eigenlijk precies hetzelfde qua uploaden... Of begrijp ik je nu verkeerd?
Kobus

Bericht door Kobus »

Ik heb zo'n : [B]i-Dinges [/B] :ja:
[IMG]http://www.megasnel.nl/assets/images/20 ... mputer.jpg[/IMG]

Is dat een I-mac ? / maar via post image ging het af en toe niet zo lekker ( kan ook ook aan m'n "fingerspitzengefühl"= gaat niet altijd even vloeiend , zeg maar;) )
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp