Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Geen mail

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
poeky

Geen mail

Bericht door poeky »

Hai,

Sinds een paar dagen krijg ik geen mail meer van het forum.
Eerder kreeg ik altijd bericht als er een reactie was op een topic waarop ik geabonneerd was.

Nu dus niet meer, terwijl ik niets heb veranderd.
Iemand een idee hoe dit kan?
Groetjes
Kobus

Bericht door Kobus »

Er is iets gewijzigd laatst .
Ik denk dat je het nu even apart moet in stellen .

Via jouw profiel naar wijzig opties , dan berichtjes & seintjes
poeky

Bericht door poeky »

@Kobus,
Dank voor je reactie.
Daar had ik inderdaad ook al gekeken.
Zelfs daar heb ik aangegeven dat ik graag een seintje wil.

Maar tot op heden geen bericht.:???:
Ik snap het echt niet.
Kobus

Bericht door Kobus »

Dan hebben we wat "Technical Support" van Sara nodig :ja: .
Kobus

Bericht door Kobus »

Poeky , ik snap het een beetje :Ik naar wijzig opties toen aanvinken : "meteen een e-mailtje " + bevestigen onder aan de pagina .

Gebeurde er niks als ik op een bestaand abonnement iets plaatse : maar wel als er een reactie kwam ,nadat ik ergenst gereageerd had .

( vergeet vooral niet ,dat bevestigen aan de onderkant )
Sara

Bericht door Sara »

Hoi Poeky,

ik heb even onder de motorkap van het forum gekeken, en ik zie geen problemen eerlijk gezegd. Ik kan zien dat je een aantal abonnementen hebt lopen, onder andere van dit topic. Je zou dus een mailtje moeten krijgen vanwege dit bericht :D.

Wat er aan de hand zou kunnen zijn: misschien dat de mail van MSweb door jouw email-provider als spam beschouwd wordt? Dat kun je alleen zelf uitzoeken. Kijk es in je spambox, en zet MSweb op je whitelist, of bij je friends, of hoe dat ook mag heten bij jouw provider.

Of wellicht er is iets anders veranderd aan jouw mail-instellingen. Zoiets moet het haast wel zijn, omdat het bij anderen gewoon werkt . En nu niet allemaal schrijven dat je ook problemen hebt :eek: ;)

Succes ermee!
poeky

Bericht door poeky »

Dank je Sara voor je uitleg.
Ik werk meestal met mijn tablet.
En daar eigenlijk geen problemen mee gehad.

Maar ik zal mijn man eens even vragen aangezien ik a-technisch ben wat dit betreft:D
Sara

Bericht door Sara »

Is het gelukt ondertussen, poeky?
poeky

Bericht door poeky »

Goedemorgen Sara,
Na de laatste update van mijn tablet was de mail box foetsie:???:
Na veel gegoogle hab ik die weer gevonden en druppelen de mails van een paar maand geleden langzaam binnen.

Zo nu ook de mails van het forum.
Vanmorgen 14 binnen gekregen, alleen al van het forum:D
Dus ik denk dat het opgelost is ja.

In ieder geval bedankt voor het meedenken
Groetjes
Sara

Bericht door Sara »

Okay,

wel even spitten dus, in al die ouwe mails, maar fijn dat het opgelost is :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp