Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

zoeken

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
AngelNoa

zoeken

Bericht door AngelNoa »

hoi

even een vraagje over dingen opzoeken...ik heb daar toch elke keer weer problemen mee.

als ik nu als zoekopdracht "b12" invul, wordt er niks gevonden. Niet snel zoeken, maar ook niet bij uitgebreid zoeken. Maakt ook niet uit of ik invul alleen in titels, of in volledige berichten enzenz. Wat doe ik verkeerd? :???:

tnx!
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi AngelNoa,

Krijg jij dan niet de volgende melding?

[QUOTE]De volgende woorden zijn óf te gewoon, te lang, óf te kort. Ze zijn niet meegenomen in je zoekopdracht : B12

Of het aantal letters van je zoekterm is te kort, maak altijd een woord van minstens 4 letters, als je toch 3 letters wilt zoeken zet er dan een sterretje * achter (voorbeeld MRI*).[/QUOTE]

Probeer eens op [B]B12**[/B] te zoeken, dan krijg je plots wél een zooi topics tevoorschijn. :cool:
(tenminste ik wel, ga er van uit dat jij die dan ook krijgt ;))
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

die melding heb ik nooit gezien nee...

maar dat sterretje invullen werkt dus wel, dan komen er wel topics naar voren, dus misschien een idee om dat er standaard bij te zetten; dat je minimaal 4 tekens in moet vullen?

tnx! :D
Sara

Bericht door Sara »

Ha Angelnoa,

als je es een keer niks gevonden hebt met de uitgebreide zoekfunctie, heb je die melding echt gekregen.

Veel meer kunnen we niet doen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp