Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

test

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Miranda B

Bericht door Miranda B »

Eerlijk gezegd heb ik dat van alle (snel)bewegende plaatjes in de handtekeningen.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ik meen me te herinneren dat je die bewegende plaatjes stil kunt zetten door op [B]Esc[/B] te drukken.
Kan het niet checken, want ik heb een aangepast toetsenbord op m'n PC, waardoor sommige functies het niet doen als anders.
Sander Almere

Bericht door Sander Almere »

[QUOTE=Suzan;974320].... Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel helemaal de zenuwen krijg van deze handtekening... :ster: :sorry:[/QUOTE]

Tja, ik ben een trol toch?! Daar krijg je sowieso de zenuwen van:cool:
Maar ik word er zelf ook gek van. Was een uitprobeersel.
Ga deze verwijderen en opzoek naar een andere :ogen:
merel

Bericht door merel »

Hoi Miranda,

[QUOTE=Miranda B;974326]Eerlijk gezegd heb ik dat van alle (snel)bewegende plaatjes in de handtekeningen.[/QUOTE]

In je profiel, bij wijzig opties, kun je instellen dat je handtekeningen niet wil zien. Je hebt dan geen hinder meer van de bewegende plaatjes onder de berichten. Het is dan wel zo dat je helemaal geen handtekeningen meer ziet.

Groet,
ilse

Bericht door ilse »

In firefox kun je een bewegend plaatje stilzetten door op escape te klikken. Helaas werkt dat niet in safari.
Maar gelukkig heb ik een extensie gevonden waardoor bewegende plaatjes stilstaan. Het betekent dan wel dat de smilies ook stilstaan en een knipoog geen knipoog meer is, maar daar kan ik mee leven. ;) En door er boven te hangen met de muis zie ik gelukkig dat het een knipoog is.

Het is een oude extensie en bij mij werkt hij prima in safari : [URL="https://github.com/matsadler/deanimator"]Deanimator[/URL]

Ik ben er erg blij mee. :)
miszzwen

effe kijken hoe dit moet!

Bericht door miszzwen »

effe kijken hoe dit moet!

[QUOTE] Gelukt!? [/QUOTE]

Ja denk het wel! :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp