Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Topic vol?

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
loesepoes

Topic vol?

Bericht door loesepoes »

Volgens mij is "maak er meer van"topic vol, ik krijg hem niet verstuurd
Sara

Bericht door Sara »

Ha loesepoes,

ik denk niet dat 't topic vol is, maar dat het bericht dat je wil sturen te lang is. Daar is namelijk een maximum aan. Krijg je een foutmelding?
loesepoes

Bericht door loesepoes »

ja, en weet nu dus niet hoe het verder moet. De puzzel is niet zo lang als anders......volgens mij gebrek aan ruimte
Ik moet weer terug via de pijltjes
We hebben wel 1000 woorden, nu maar iets van 700
Sara

Bericht door Sara »

Hoi loesepoes,

ik ga even uitproberen in dat topic. Let dus maar niet op mij.

Maar je kunt natuurlijk gewoon een nieuw topic starten als je graag verder wil. Kijken of dat wél werkt :)
Sara

Bericht door Sara »

Okay... nu uitgeprobeerd: Ik kan nog steeds een lang bericht toevoegen. De maximale lengte van 1 enkel bericht is 10.000 letters (nou ja, letters+cijfers), heb ik uitgevogeld.

Als 't je echt niet lukt, even opletten of je een foutmelding ziet, en die hier melden, dan wil ik best even verder kijken.

Of natuurlijk - zoals ik al schreef - gewoon een nieuw topic beginnen. Als 't probleem in de lengte van je bericht zat, gaat dat ook niet lukken, maar okay, dan zijn we in ieder geval wijzer :). Je bericht in tweeen knippen is dan nog de enige oplossing. En verder woorden kiezen met wat minder mogelijkheden :p :D
loesepoes

Bericht door loesepoes »

:D Ja Sara, maar dat is geen kunst, wij zijn gevorderden hoor:p
Maar bedankt, ik ga straks proberen
Sara

Bericht door Sara »

Ha, 't is gelukt door je bericht in tweeën te splitsen, zie ik?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp