Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Probeer het hier:

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Sara

Probeer het hier:

Bericht door Sara »

Als je tapatalk es wil uitproberen, kun je daar uitstekend het probeerforum voor gebruiken. De naam zegt 't al :D.

Meer info in de vraagbaak:

[url]http://www.msweb.nl/forum/faq.php?faq=vb_faq#faq_mobiel[/url]
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Eens kijken war voor leuke emoticons er zijn

O ja, en hier regent het nu flink

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
dribbel77

Bericht door dribbel77 »

Ik heb het nu ook en stuur dus ff een berichtje hier vandaan
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Leuk Dribbel! Het is even wennen, maar vooral op mijn telefoon vind ik het wel prettiger. De webversie op dat kleine schermpje vond ik eigenlijk altijd lastig lezen enzo.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

ik zal er niet snel gebruik van maken (hou niet van dat gepriegel op mijn mobiel...), dus deze is ook even gewoon vanaf de pc...maar petje af voor jullie initiatief! :goed:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ach ja, ieder z'n ding toch? Ik vind het wel weer handig. Op plekken waar ik moet wachten, of gewoon onderweg, rommel ik vaak wel wat met m'n mobiel. Zeker als ik vergeten ben leesvoer mee te nemen.

Het forum liet ik vaak links liggen, omdat ik het inderdaad nogal gepriegel vond en met Tapatalk is dat voor mij nu aardig opgelost. Kan in elk geval fijn lezen en schrijven en de boel laadt volgens mij ook wat vlotter.

Enne, bedankt voor het compliment!

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
Sara

Bericht door Sara »

Ik kruip zelf ook meestal liever achter een apparaat met een echt toetsenbord, maar het plaatsen van een foto, direct van m'n mobiel of tablet vind ik wel héél handig met tapatalk. [IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/28/guzegyqy.jpg[/IMG].

Steeds meer mensen gaan met hun foon of een ander priegelapparaat op internet, en die willen we natuurlijk ook graag bedienen :)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ah js, da's ook een stuk handiger zo ja. Hoewel Stoffer dan weer liever naar buiten kijkt Afbeelding.

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/07/28/a8ugy5e7.jpg[/IMG]

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=Anna1975;979252]Ach ja, ieder z'n ding toch? Ik vind het wel weer handig. Op plekken waar ik moet wachten, of gewoon onderweg, rommel ik vaak wel wat met m'n mobiel. Zeker als ik vergeten ben leesvoer mee te nemen.

Het forum liet ik vaak links liggen, omdat ik het inderdaad nogal gepriegel vond en met Tapatalk is dat voor mij nu aardig opgelost. Kan in elk geval fijn lezen en schrijven en de boel laadt volgens mij ook wat vlotter.

Enne, bedankt voor het compliment!

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk[/QUOTE]

uiteraard ieder zijn ding! :goed:
ik heb een prepaid en daardoor niet overal bereik, vandaar dat de mobiele versie voor mij niet heel nodig is.

maar het ging mij inderdaad om het pluimpje voor jullie, die er wel aan gedacht hebben dat dit voor velen misschien een hele fijne oplossing is! :hand::klap::bloem:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp