Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

kan ik die onderstreping ook uitzetten?

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
DaPowerrr

kan ik die onderstreping ook uitzetten?

Bericht door DaPowerrr »

Ieuw hier word IK dus duizelig van.. Is het een keuze die ik zelf kan aanpassen?
Sara

Bericht door Sara »

Ha,

welke onderstreping bedoel je precies?
DaPowerrr

Bericht door DaPowerrr »

die van alles wat een link is dus titel van onderwerp tot forum tot reageerder
Sara

Bericht door Sara »

Ja, da's eigenlijk wel ehm nogal ouderwets he, die onderstreping.

We zullen es kijken of er met niet te veel inspanning (daar komt ie weer ;)) iets aan te doen is.
DaPowerrr

Bericht door DaPowerrr »

Ik kan me niet herinneren dat ze er 2 weken geleden ook onder stonden...
Misschien 3.

Maar ik weet wel dat de titel, lijn en introtekst nu 1 lijn met kleurschakering zijn, met als gevolg dat ik effe moet zoeken.

Kan ook gewoon mijn MS zijn die aan het qödten is, maar daar gok ik nooit op ;-)
Sara

Bericht door Sara »

Nou ja zeg, nu wordt 't zowaar pijnlijk om 't te zeggen, vanwege dat qödt-woord ;).

Er is niks veranderd, echt niet! Wat niet wegneemt dat 't écht wel verouderd is, dat gedoe met die onderstreping.

Ik had 't eerder ook al es verwijderd, maar da's een jaar geleden ofzo. En toen weer teruggezet nadat we collectief de links ín de berichten niet meer terugvonden, zonder die onderstreping :D
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Het zou toch mogelijk moeten zijn, om ze alleen in de berichten onderstreept te hebben die links. Anders vind ik het toch wel jammer van de software :cool:

~Tapatalk~
Sara

Bericht door Sara »

Nou, da's niet zo eenvoudig, heb ik eerder ontdekt. Maar... we kunnen wel eens kijken, ik maak achter de schermen wel een voorbeeldje aan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp