Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Zoeken

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
san70

Zoeken

Bericht door san70 »

Hoi,

misschien kijk ik scheel :rolleyes: maar ik kan niet vinden of ik kan zoeken op meerdere woorden. Is dat mogelijk?
dank en groet,

San
Sara

Bericht door Sara »

Ha, het staat nergens denk ik, maar het kán zeker.

Zoeken op berichten waar zowel belle als teun in voorkomt, doe je door 'belle teun' in te typen in 't zoekveld. En ja... dit wordt 't eerste bericht :).


Je kunt er in de zoekfunctie voor kiezen om berichten of topics te laten zien, maar het zoeken van twee woorden gebeurt binnen 1 bericht, dus topics met in het ene bericht belle, en in het andere bericht teun vind je op deze manier niet.

Zoeken op berichten waar belle óf teun in voorkomt, doe je door 'belle or teun' in te typen.

De aanhalingstekens typ je niet in.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Als je bovenin bij zoeken op pijltje omlaag klikt en dan op uitgebreid zoeken, kun je zoeken op zoekterm(en), gebruikersnaam en/of bv subforum. Daar staat dus wel impliciet dat je meerdere zoektermen kunt gebruiken ;).
san70

Bericht door san70 »

Bedankt ladies! Ik had het eerder eens geprobeerd maar toen lukte het niet. Blijkbaar heb ik toen iets niet goed gedaan.
Nu lukt het wel!

:D

San
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

:goed:
san70

Bericht door san70 »

Geen idee meer wat ik vorig jaar wilde zoeken en uiteindelijk lukte :D, maar ik denk dat ik toen ook bedoelde dat ik op twee bij elkaar horende woorden wilde zoeken, zoals bijvoorbeeld zonnige dag.

Dan wil ik niet alles vinden waar zonnige en dag in staat, maar alleen in die volgorde, dus bij elkaar. Is dat mogelijk?

Mijn dank is groot :hand:

San
Sara

Bericht door Sara »

Ha San,

zoek es op "zonnige dag" (met de "" dus)...
san70

Bericht door san70 »

dank u, gelukt! :D

San
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp