Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

avatar

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Giechel

avatar

Bericht door Giechel »

kan ik in plaats van een plaatje ook een gif bestandje gebruiken als avatar? en zo ja, hoe zet ik dat erin?
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Een gif-bestandje (bewegend bestandje/animatie) kan alleen via een externe site zoals tinypic.com. In plaats van rechtstreeks via je profiel-pagina te uploaden vanaf je computer, doe dat via de externe site en dan kopieer je de link naar het vakje waar boven staat: Geef URL van de afbeelding

We zouden het echter erg op prijs stellen als er rekening wordt gehouden met de mensen voor wie een bewegende avatar onrustig aan de ogen is, zoals we ook in de vraagbaak hebben vermeld.

Hoe 'wilder'/sneller de animatie, hoe onrustiger aan de ogen :cool:.
Kobus

Bericht door Kobus »

try -out:???: / op mijn profiel pagina zie ik wel een avatar plaatje : maar hier niet .
Kobus

Bericht door Kobus »

+ het berichtje dat je geen animaties kunt up-loaden .
Sara

Bericht door Sara »

Ha Kobus, op je profielpagina zie ik ook geen avatar. Kan ik je ergens mee helpen?
Kobus

Bericht door Kobus »

Heeft er wel gestaan ;) / ik was even aan het uitproberen ....( staat nu weer wat , als het goed is :D )
Sara

Bericht door Sara »

Aha, gelukt :-)
MetYumi

Bericht door MetYumi »

:goed: gedaan Sara
Kobus

Bericht door Kobus »

[QUOTE=Sara;991628]Aha, gelukt :-)[/QUOTE]

Ja , op mijn profiel pagina wel / maar niet bij geplaatste berichten op het forum .
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp