Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

kopiëren plakken

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
mispeltje*

kopiëren plakken

Bericht door mispeltje* »

vaaag ik kan niet meer kopieren plakken wat doe ik fout?
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

In welk opzicht kun je niet meer kopiëren en plakken en op wat voor apparaat. Op een mobiel werkt het toch net weer anders (en mogelijk per type net iets verschillend) dan op een laptop/pc.

Op de laptop/pc selecteer ik altijd het stuk tekst dat ik wil hebben met de muis, of als ik een hele tekst wil kopiëren gebruik ik de toetsencombinatie 'ctrl a' om de kopiëren 'ctrl c' en om te plakken 'ctrl v'.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Thx voor je snellereactie Anna!

Ik bedol op de laptop, ineenbswerkt het niet meer om op het forum een gekopieerde tekst te plaatsen! Dus op een andere site verschijnt er na een rechter muisklik een schermpje met
kopieren
plakken
knippen
etc
maar als ik hier klik met rechts gebeurt er niks...
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

hmm ctrl v werkt wel :)
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Hmm, bij mij verschijnt dat keuze-menuutje wel als ik op de rechter muisknop klik. Gelukkig lukt het met ctrl v wel.
K@ttekop

Bericht door K@ttekop »

Heb je wat je wil kopiëren eerst geselecteerd?
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp