Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Test witte bonen

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Sara

Test witte bonen

Bericht door Sara »

[url=https://www.dropbox.com/s/b2j00lqouw1n3 ... t.pdf?dl=1]Preisoep met grote witte bonen en tijm[/url]

[url=https://www.dropbox.com/s/b2j00lqouw1n3 ... t.pdf?dl=0]En nog een keer op een andere manier[/url]
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Wat test jij met lekker uitziende recepten! Heb het gelijk opgeslagen, haha.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Nu nog even weten op welke manieren je dit gedaan hebt, Sara!
Sara

Bericht door Sara »

Ha Hanna,

het was een testje van het delen van iets uit m'n dropbox, met "dl=1" en "dl=0".

De eerste is het handigst, volgens mij :).
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik zag inderdaad dat het via dropbox ging.
Dl=1 en dl=2 zegt me niks... :???:
ik heb nog nooit eerder iets gedeeld vanuit dropbox (alleen voor eigen gebruik gebruikt).
Kun je meer uitleg geven?
Sara

Bericht door Sara »

Ja, simpel, tenminste in windows. Elders vast ook, maar ik doe 't meestal op m'n windows pc.

ik klik rechts op een bestand in m'n dropbox, en kies in het menuutje voor dropbox-link delen. Dropbox maakt dan ehm... een link :).

Vervolgens paste ik (met control-v) die link in m'n forumbericht, of m'n mail, of waar dan ook, en klaarrr. Eventueel nog even dl=0 in dl=1 veranderen. Het precieze verschil tussen die twee varieert met de browser en het soort bestand, dus voor een pdf werkt dat anders uit dan voor een jpg.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ok bedankt. Goed om te weten dat we dus meer kunnen delen dan alleen plaatjes.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp