Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

epub testje

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Hanna71

epub testje

Bericht door Hanna71 »

[weggehaald]
Excuus!
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

.
doenja

Bericht door doenja »

Jazeker
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Mooi! Test geslaagd.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hanna71, het is wettelijk verboden om ebooks op deze manier te verspreiden. In de forumregels staat dat het niet is toegestaan berichten te plaatsen die in strijd zijn met de wet. Ik zou je dus dringend willen verzoeken jouw post van dit forum te verwijderen. Alvast bedankt.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=leeuwtje-nl;1010744]Hanna71, het is wettelijk verboden om ebooks op deze manier te verspreiden. In de forumregels staat dat het niet is toegestaan berichten te plaatsen die in strijd zijn met de wet. Ik zou je dus dringend willen verzoeken jouw post van dit forum te verwijderen. Alvast bedankt.[/QUOTE]

Je weet niet zeker of dit in strijd is met de wet. Dat hangt af van wat de maker van het boek bepaald heeft. Ik verwacht trouwens dat een moderator zoiets zelf kan. Als je berichten van anderen kan editen, kun je ook de link weghalen.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik haal hem meteen weg.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp