Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

handtekening kruisje geworden

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Ekster

handtekening kruisje geworden

Bericht door Ekster »

Hoe kan het dat mijn handtekening een kruisje is geworden. Het was een foto van mijn kat.
Billy

Bericht door Billy »

Ik zie je kat gewoon nog :).

Het kan wel zo zijn dat je plaatje na een tijd 'verloopt', en dan moet je hem weer even een keertje opnieuw uploaden.
Bolke

Bericht door Bolke »

Ik zie ´m ook! Lief. :lief:
Ekster

Bericht door Ekster »

Hé, ik zie 'm ook weer. Vast een foutje op ms-web vanmiddag. Ik heb 'm nl. nog niet zo lang dat ie al verlopen kan zijn;) .

Bolke, ik mis je op hyves:huilen: . Zit je nu op facebook?
Sara

Bericht door Sara »

[QUOTE=Ekster;809528]Vast een foutje op ms-web vanmiddag.[/QUOTE]

Wat zegt U daar? :boos:

:)
Ekster

Bericht door Ekster »

Begrijpt ge het niet?

Ik dacht ge kunt wel Nederlands lezen:p .
Bolke

Bericht door Bolke »

Jeps! Facebook.... Kom nou ook!
Mis jou ook, maar kan niet alles bijhouden en zit sowieso minder achter de laptop.

Kus!
Ekster

Bericht door Ekster »

Weet je Facebook trekt me helemaal niet en ik kan ook niet alles bijhouden dus hou het dan maar weer bij hyves. Daarvan weet ik precies hoe het werkt en Facebook moet ik weer uitzoeken.

En ik wil ook niet beide doen. Het is of het één of het ander.

Nou ja, we zien mekaar hier ook nog:) .
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=Ekster;812653]
En ik snap je grapje niet Sylvia:o .[/QUOTE]

Sorry, is misschien niet zo grappig. :o Ze zeggen wel eens dat een kruisje ook goed is als je ergens je handtekening moet zetten.

Twee jaar geleden deed mijn rechterhand het niet goed. Mijn handtekening zetten lukte daarom niet goed (er zijn toen zelfs een keer papieren teruggestuurd omdat mijn handtekening niet leek op die in mijn paspoort).

Ik heb toen wel eens overwogen om mijn handtekening te veranderen in een kruisje. Dat kon ik tenminste wel zetten. :(
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Ik dacht eerst ook dat het topic daarover ging. Ik zet soms alleen de eerste twee letters en daarna volgt een kronkelend onleesbaar streepje. Nooit problemen mee tot nu toe gelukkig.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp