Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

the token has expired?

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Ik test ook even in Firefox. Zal ook even onder de motorkap kijken waarom zo'n foutmelding komt.

Wordt vervolgd!
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Kreeg een mailtje van Jaco dat hij de fout ook niet kan reproduceren. Het schijnt wel meer voor te komen, leert een rondje google mij ook, maar er nergens is iets over een oplossing terug te vinden. In elk geval niet een die heel gemakkelijk is uit te voeren.
san70

Bericht door san70 »

Het is ook niet echt belangrijk natuurlijk. Ik vond het gek en daarom meldde ik het, maar het is geen groot probleem.
Maar gewoon vergeten denk ik

San
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Wij vonden het ook gek, je hebt toch geen pc die op muntjes loopt ;). Melden is altijd fijn, helaas zijn sommige software-bugs niet zomaar te verhelpen. Ik hoop in elk geval dat het niet te vaak gebeurt!
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Vraag is overbodig geworden:p
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Hee, nu zie ik hem wel! Toch gelukt dus!:D
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Welke internet browser gebruik je?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp