Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

the token has expired?

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
san70

the token has expired?

Bericht door san70 »

Ik wil iets zoeken en krijg deze melding:

"Your submission could not be processed because the token has expired.
Please push the back button and reload the previous window."

Als ik terug ga ben ik in ieder geval wel nog ingelogd, dus dat kan het niet zijn, maar wat dan wel?

San
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Gelijk maar een rondje tegenvragen:

Tapatalk of gewone browser?

In geval van gewone browser, welke?

Krijg je het bij elke zoekterm of alleen bij een bepaalde zoekterm?
san70

Bericht door san70 »

Firefox op pc. Opnieuw zoeken was geen probleem, kreeg gewoon zoekresultaten. Maar ik vond het zo'n vreemde melding?
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik ook, maar ik kan er ook niet de vinger op leggen, wat er aan de hand was/is. Wellicht gewoon een hikje van de server. Mocht het vaker gebeuren, dan horen we het in elk geval graag!
san70

Bericht door san70 »

zal ik doen :D
san70

Bericht door san70 »

Ok, het gebeurde net weer. Ik zocht op Pregabaline en kreeg dezelfde tokenmelding. Tweede poging idem dito, andere zoekopdracht ook. Zoeken op berichten of topics maakte ook geen verschil.

San
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

En als ik het nu probeer, doet 'ie natuurlijk weer gewoon wat 'ie moet doen, zoeken en vinden....

Heb je wellicht voor het zoeken al het forum een tijdje open staan zonder het te gebruiken? Expired betekent tenslotte dat er iets verlopen is. Ik doe even een slag in de rondte.

Heb het topic ook even aan mede-techneut Jaco doorgespeeld, misschien dat hij een lichtje kan schijnen.
san70

Bericht door san70 »

Ik denk dat ik het inderdaad al even open had staan. Het staat bij mijn standaard startpagina's in Firefox. Ik bleef echter wel ingelogd.

San
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ah, jij doet hetzelfde met firefox als ik met chrome qua standaard te openen pagina's. Ik zal eens inloggen op het forum via firefox en die open laten staan tot ik terug kom van de fysio en kijken wat er dan gebeurt.

Jaco kijkt ook even mee, hopelijk komen we er achter.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Hmm, testje gaf bij geen melding.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp