Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

HELP

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Rachel 1960

HELP

Bericht door Rachel 1960 »

Lieve allemaal het gaat me mijn hersens te boven hier :???: ik heb de huiskamer gevonden dat vind ik leuk wil niet over mijn ziekte en zo praten dat beheerst mijn leven al genoeg.
Oke gezellige Vlindie jij viel me meteen op ook gek op leuke plaatjes net als ik hoe plaats je die hier als ik je heel lief vragen mag.
Mrs. Jones

Bericht door Mrs. Jones »

Neem eens een kijkje in de [URL="http://www.msweb.nl/forum/faq.php?faq=v ... hoeplaatje"]vraagbaak[/URL] :)
Sharon

Bericht door Sharon »

Welkom op het forum Rachel.

Zoals Mrs. Jones aangeeft kan je in de vraagbaak vele antwoorden vinden. Daar wordt onder de catergorie berichten lezen en plaatsen ook uitgelegd hoe je een plaatje moet plaatsen.

Neem daar rustig even een kijkje. Succes en mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
Rachel 1960

Dank je

Bericht door Rachel 1960 »

Dank je

Hoi Sharon leuk zo heet mijn zusje ook.
Dank je voor de info maar wat veel :???:
Ik heb daar problemen mee veel is voor mij heel veel ik kan het niet filteren dus of ik hier uitkom :haha:
Rachel 1960

spiritueel

Bericht door Rachel 1960 »

spiritueel

Ik heb op je website gekeken je bent spiritueel duidelijk ach soort zoekt soort mooie sieraden laat mijn zusje dat nou ook doen rare wereld ik ga vanmiddag nog even kijken en je hoort me :bedankt:
Mrs. Jones

Bericht door Mrs. Jones »

Hoi Rachel,

Als je op het woord [URL="http://www.msweb.nl/forum/faq.php?faq=v ... hoeplaatje"][COLOR="Black"][I]vraagbaak[/I][/COLOR][/URL] klikt, kom je uit bij "Hoe zet ik een plaatje in mijn bijdrage?"
Als je dan nog wat scrolt, vindt je meer info.
Sharon

Bericht door Sharon »

Dank je voor het compliment wat betreft de sieraden.

Wat betreft het forum zou ik zeggen, neem rustig de tijd om te wennen aan deze nieuwe omgeving. Inmiddels weet je hoe je berichtjes moet posten. In de loop van de tijd zal plaatjes plaatsen ook een simpele handeling worden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp