Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hier klopt iets niet

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Lief Leeuwtje

Hier klopt iets niet

Bericht door Lief Leeuwtje »

Als ik in dit [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=29600"]topic[/URL] de nieuwe puntenstand wil toevoegen krijg ik de melding "hier klopt iets niet."

En nu?
Sara

Bericht door Sara »

Hoi Leeuwtje,

geen idee wat je bedoelt :???:. Dit forum geeft nooit de melding 'hier klopt iets niet', volgens mij. Ik heb zelfs nog in de software gezocht :o.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Zojuist nog geprobeerd. Ik krijg nog steeds de melding?????
elli † 22-04-2016

Bericht door elli † 22-04-2016 »

Ik ben het ook tegengekomen en dacht:

volgens mij is het zélf een spam, er staat nl bij: als je het wel vertrouwt klik dan 'hier' (knop rechts)

Misschien wordt dan - als je klikt- je mailadres wel ergens opgeslagen en vervolgens met spam bestookt....?

Ik doe maar een woeste gok, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn tegeswoordig.
Sara

Bericht door Sara »

Leeuwtje,

ik geloof je wel, maar ik snap 't niet:

tal van mensen hebben gereageerd in 't topic dat je aanduidt. Ik kan zelf ook gewoon reageren.

Ik stuur je ff een pb-tje met verdere vragen.
Sara

Bericht door Sara »

Leeuwtje,

dank voor je berichtje met de foutmelding.

Jouw browser reageert op een van de handtekeningen in het betreffende topic, begrijp ik nu. Dit was de foutmelding die je me stuurde:

[img]http://www.friedavandersar.nl/forumplaa ... kening.jpg[/img]

Het plaatje waarop jouw browser reageerst is opgeslagen op members.lycos.nl. Daar staan ontzettend veel dingen van ontzettend veel mensen, waaronder dus het plaatje van die ene handtekening.

Onder die ontzettend veel dingen zit dus blijkbaar zo nu en dan malware, maar de handtekening is ongetwijfeld ongevaarlijk, en het bezoeken van het topic en het forum is daarmee ook gewoon veilig :).

Ik zal contact opnemen met degene van wie de handtekening is, zodat dat plaatje ergens anders neergezet kan worden, en de foutmelding verdwijnt.

Ondertussen zou gewoon mee blijven stemmen :).
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Lycos is berucht voor het versturen van mal-ware.

Misschien kun je plaatjes van Lycos in handtekeningen gaan weigeren?

Ik begin weer met stemmen als het probleem is opgelost.
Sara

Bericht door Sara »

Leeuwtje,

mijns inziens is er geen probleem, in ieder geval niet op het forum,

maar voor alle duidelijkheid: het plaatje is nu uit de handtekening, dus ik verwacht niet dat je die melding opnieuw krijgt. Klik mee, zou ik zeggen!
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Ha Jos,

Probleem is opgelost, mijn plaatje is nu weg en zal ook niet meer terugkomen.

Ik ga op zoek naar een nieuwe handtekening.

Zo, en nu maar weer stemmen!:D
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=Annemieke;820233]

Zo, en nu maar weer stemmen!:D[/QUOTE]

Het lukt nog steeds niet :???: :boos: :???: :boos:

Volgens mij staat er iets wat niet klopt in een van de 50 berichten op pagina 1 van dat topic.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp