Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Contact lotgenoten

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Veraa

Contact lotgenoten

Bericht door Veraa »

Hoii!!

Een tijdje geleden had ik gevonden hoe je in contact kon komen met lotgenoten in de buurt. Dan kon je aanklikken, ik zoek iemand tussen die en die leeftijd, in die omgeving, met die vorm...

Maar ik kan het niet meer vinden... Wie-o-wie kan mij helpen?!:???:
Sharon

Bericht door Sharon »

Hallo Veraa.

Hier op het forum heb je niet de mogelijkheid om mensen te selecteren op leeftijd, regio enz. Mogelijk heb je dat ergens anders gezien?

In de huiskamer zijn er wel regelmatig koffie/lunch uitjes te vinden door het hele land. Misschien staat daar iets voor je bij? Toevallig is er op 11 juni een koffie/lunch uitje in Alkmaar.

Mocht dat te ver weg zijn. Kan je altijd zelf een oproepje plaatsen en kijken of er animo voor een uitje bij jou in de buurt is.
Veraa

Bericht door Veraa »

O, wat gek! Waarschijnlijk heb ik dat dan inderdaad ergens anders gevonden.

Ik zal even in de huiskamer zoeken naar de bijeenkomst in Alkmaar.

Bedankt voor de tip!
Sharon

Bericht door Sharon »

Dit is het topic over de bijeenkomst in Alkmaar [url]http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=36990[/url] :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp