Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

postimage.org

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
annette54

postimage.org

Bericht door annette54 »

ik plaats mijn foto's altijd met postimage.org.
vandaag lukt dat opeens niet meer.
kan iemand uitleggen waarom niet?????
ik volgde dezelfde methode als altijd.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Zoek een andere website om je foto's te uploaden.
Deze doet het ( misschien tijdelijk ) niet.
Ik heb net een foto ge-upload, maar ik krijg hem niet te zien.

Ik weet niet of je hetzelfde probleem hebt, je bent redelijk vaag.
Sharon

Bericht door Sharon »

Geen idee waarom het nu niet lukt, er is niets veranderd aan het forum. Mogelijk lukt het later vandaag wel via die website en anders is een andere website gebruiken misschien een idee?
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

De site geeft inderdaad intussen zelf aan dat er problemen zijn:

[QUOTE]We are experiencing a temporary problem with serving images.
All your files are alright, but we have problems with our SSL/DNS. Normal service will resume soon. Sorry for the trouble :([/QUOTE]

Wat het precies inhoudt, weet ik niet, maar het zal een kwestie van geduld zijn. Je kunt ook gebruik maken van tinypic.com.
Knillis

Bericht door Knillis »

[url=http://postimg.org/image/94cikiyxn/][img]http://s9.postimg.org/94cikiyxn/image.jpg[/img][/url]


En hij doet het weer geloof ik.

Het zou de eerste keer zijn dat het mij lukt een foto te plaatsen, maar kon het niet laten even te proberen. :D

Hij blijft geloof ik wel erg klein :???:



Een probeersel met een foto van onze hond die stiekem kans zag op de armleuning van de bank op zijn logeeradres te klimmen.

Knillis
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Als je 'm aanklikt, krijg je een groter exemplaar te zien. Leuk foto van een lief boefje :D.
Knillis

Bericht door Knillis »

Dank je wel Anna. Het boefje wordt volgende maand al weer 12 jaartjes oud dus is inmiddels redelijk bejaard voor zijn soort.
Sharon

Bericht door Sharon »

Jaaaaa, gelukt Knillis :D

Wat een leuke foto van een nieuwsgierig maar lief hondje!
Knillis

Bericht door Knillis »

Nieuwsgierig is hij zeker. Zoals je op de foto kunt zien was de bank geblokkeerd met spullen zodat hij maar ook hun eigen hond niet op de bank kon gaan liggen tijdens hun afwezigheid.

Voor Flip geen bezwaar want dan klim je toch gewoon op de armleuning :D

En dit tafereel troffen ze dus aan toen ze weer thuis kwamen. :huh:
annette54

Bericht door annette54 »

bedankt voor de reacties en de tips betreffende een alternatief. het is inmiddels weer gelukt een foto te plaatsen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp