Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

electrische driewieler

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
abceetje

Bericht door abceetje »

Hoi,

Als ik jou was zou ik je vraag even opnieuw stellen in het topic "Driewielfiets, is dat iets?" in het gedeelte van De Wereld.

Hier op Probeerforum zul je waarschijnlijk weinig reacties krijgen.

Ik heb geen antwoorden maar wens je succes met je zoektocht!
karlaksiewelwa

Bericht door karlaksiewelwa »

[QUOTE=abceetje;827415]Hoi,

Als ik jou was zou ik je vraag even opnieuw stellen in het topic "Driewielfiets, is dat iets?" in het gedeelte van De Wereld.

Hier op Probeerforum zul je waarschijnlijk weinig reacties krijgen.

Ik heb geen antwoorden maar wens je succes met je zoektocht![/QUOTE]


Dank je voor de tip, ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe een en ander werkt binnen dit forum, groet karlaksiewelwat
karlaksiewelwa

corrigeer knop

Bericht door karlaksiewelwa »

corrigeer knop

Hallo,

Ik zie bij elk bericht van mij op het forum dat er naast de quote-knop ook een corrigeer-knop staat en bij de anderen is dit niet. Doe ik iets fout?
Sara

Bericht door Sara »

hoihoi,

je doet niks fout hoor: je kunt alleen je eigen berichten corrigeren, en niet de berichten van een ander. Dus daarom staat die 'corrigeer' knop alleen bij je eigen berichten.
E.R.

Bericht door E.R. »

[COLOR="Blue"]Ik geloof dat mijn broer er 1 heeft. Het schijnt nog niet makkelijk fietsen te zijn op een 3-wieler. Hij fietst er geloof ik niet meer op. (Misschien dat ie 'm wel wil verkopen?! )

Gr,
E.R.[/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp