Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Enquete

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
san70

Enquete

Bericht door san70 »

Vraag aan de techneuten. Als ik een enquête heb aangemaakt en mijn stem wil aanpassen kan dat nu niet. Ik zie ook niet hoe ik de instellingen van de enquête kan aanpassen?
Alvast bedankt!

San
MS Basher

Bericht door MS Basher »

Geregistreerde gebruikers kunnen de enquete inderdaad niet achteraf aanpassen (anders zouden alle geregistreerde gebruikers dat kunnen doen), je kunt evt. wijzigingen wel door geven aan tech support of de moderators.
san70

Bericht door san70 »

Ok tech support ;-), kunnen jullie instellen dat mensen extra kunnen stemmen? Of als dat niet kan, enquête legen, zodat iedereen opnieuw kan stemmen?

Dank!
San

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
MS Basher

Bericht door MS Basher »

Iedereen kan maar één keer stemmen, ik kan de enquete evt. wel leegmaken.
san70

Bericht door san70 »

[QUOTE=MS Basher;1083256]Iedereen kan maar één keer stemmen, ik kan de enquete evt. wel leegmaken.[/QUOTE]
Dan inderdaad graag leegmaken. Dank je wel!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
MS Basher

Bericht door MS Basher »

Geregeld
san70

Bericht door san70 »

Kan het kloppen dat de enquête toch niet leeg is? Ik kan zelf niet opnieuw stemmen.

San
MS Basher

Bericht door MS Basher »

Het 'leegmaken' van een enquete betekent niet dat mensen die reeds gestemt hebben opnieuw mogen stemmen, de tussenstand is alleen op nul gezet.
Communicatie hierover had misschien duidelijker gekunt, sorry hiervoor.
De ervaring leert dat een forum enquete geen optimaal instrument is om een uitje te organiseren, je kan bijvoorbeeld nooit zien wie voor welke dag gestemd heeft.
Ik stel voor om de enquete te laten verwijderen en 'handmatig' bijvoorbeeld 2 data voor te stellen (die nu de meeste stemmen hebben), dan weet je precies wie op welke datum kan komen.
Dat is een stuk helderder dan het enquete instrument van het forum (welke daar niet voor bedoeld is). Ik hoor het wel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp