Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

test

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Suzan

test

Bericht door Suzan »

waarom kan ik nergens meer reageren?
Suzan

Bericht door Suzan »

En hier dus wel?? Als ik in een topic wil reageren, krijg ik deze melding:

[B]Forbidden

You don't have permission to access /forum/newreply.php on this server.[/B]
Suzan

Bericht door Suzan »

Nou ja..... WTF?
Saara35

Bericht door Saara35 »

Saara35, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
In het zorgprofessionals forum kun je alleen reageren in topics die je zelf gestart hebt.
Saara35

Bericht door Saara35 »

Helppp 😏
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Is het bij jou inmiddels ook opgelost, Suzan? Bij Saraa weten we hoe het kwam.
Suzan

Bericht door Suzan »

Ja, die van Saara was duidelijk. :D

Maar wat er nou bij mij aan het handje was, weet ik nog steeds niet. Ik kon wel in andere topics reageren, alleen niet in het betreffende topic. Dan kreeg ik die melding. Kan er inmiddels wel in reageren, geloof ik. Nog niet weer gecheckt.

Vermoed dat het er iets mee te maken had dat ik een quote in m'n reactie had staan die de forumsoftware niet accepteerde.
Maar waarom is me een raadsel. :weetniet:

Snapte er echt niks van. Maar zolang het niet bij élk topic gebeurt, vind ik het best. ;)
Klick

Bericht door Klick »

zou kunnen dat er bijvoorbeeld bepaalde karakters in stonden die niet worden geaccepteerd door de software omdat hackers er ook verkeerde dingen mee zouden kunnen doen..

misschien dat een beheerder iets kan zien in logging van de server?
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Klick;1121540]zou kunnen dat er bijvoorbeeld bepaalde karakters in stonden die niet worden geaccepteerd door de software omdat hackers er ook verkeerde dingen mee zouden kunnen doen..
[/QUOTE]

Zoiets vermoed ik ook. Maar het vreemde is dan wel dat het gewoon een quote was van een reactie die hier geplaatst was... en dat leverde blijkbaar geen probleem op.
Ach ja. Het zal wel.
Saara35

Bericht door Saara35 »

Suzan,

Gelukkig kunnen we nog communiceren met elkaar, dat is het allerbelangrijkste😁😊

🌸
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp