Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie gebruikt 4 aminopirydine en bij welke verzekeraar?Aanvraag afgewezen door menzis!

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
jootje69

Bericht door jootje69 »

Dat zou super zijn, dank je! Ik zal ook eens contact met mn apotheek opnemen, heb dinsdag iig een telefonisch gesprek met mn neuro hierover.

Fijne paasdagen!
mjstuurman

4-aminopyridine

Bericht door mjstuurman »

4-aminopyridine

ook mijn man krijgt de 4-aminopyridine niet vergoed via het zilveren kruis !
ben er achter gekomen dat er veel met twee maten word gemeten en begin er een beetje hopeloos van te worden !
ik ben nu dringend op zoek naar mensen die ze wel vergoed krijgen via het zilveren kruis !
help ons aub .want zo mag er toch niet omgegaan worden met mensen die dit medicijn hard nodig hebben ?:(
kaartje

Bericht door kaartje »

[QUOTE=mjstuurman;907550]ook mijn man krijgt de 4-aminopyridine niet vergoed via het zilveren kruis !
ben er achter gekomen dat er veel met twee maten word gemeten en begin er een beetje hopeloos van te worden !
ik ben nu dringend op zoek naar mensen die ze wel vergoed krijgen via het zilveren kruis !
help ons aub .want zo mag er toch niet omgegaan worden met mensen die dit medicijn hard nodig hebben ?:([/QUOTE]

Ik gebruik het 17 jaar via zilv. kruis. Het laatste jaar in dubbele dosis. Blijven aankaarten. succes Kaartje
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Menzis is een k.. maatschappij, zoek een andere op en wordt wel betaald.
Knillis

Bericht door Knillis »

Dat vind ik een zeer ongenuanceerd antwoord Dannifan.

Ik weet dat je altijd direct neerschrijft wat je denkt maar dat betekent lang niet altijd dat je het ook bij het rechte eind hebt.

Op zich is er erg veel mis bij alle zorgverzekeraars en dat weten we allemaal.

Ik ben altijd al bij Menzis verzekerd geweest (vanuit het oude Amicon enz) en heb heus wel eens een aanvaring gehad.

Maar ik maak erg veel medische kosten, mijn hele leven al, maar ben nog nooit onheus bejegend. Vrijwel moeiteloos worden de voor mij gemaakte kosten door deze verzekeraar vergoed. Het zal alleen misschien niet de allergoedkoopste verzekeringsmaatschappij zijn.

Zo ook de korte periode dat ik 4 ap heb gebruikt. Gewoon netjes vergoed.
Ik zou het nog navragen voor Jootje bij mijn apotheker, want die heeft het destijds verzorgd voor me.

Als ik onder de indruk was geweest van je adviezen deze week zou ik het maar druk hebben. Verhuizen uit mijn woonplaats want die deugt niet, een andere verzekeraar, want die deugt niet. :D :o

Laat ik alles maar gewoon laten zoals het is. Wel zo rustig ;)


@ Jootje, Ik ben er door omstandigheden nog niet toe gekomen, maar ben het nog niet vergeten. Je hoort nog van me.
marique

Bericht door marique »

Krijg je ook de reden van de afwijzing te horen ?
En kun je ertegen in bezwaar?
june

Bericht door june »

[QUOTE=Dannifan;907602]Menzis is een k.. maatschappij, zoek een andere op en wordt wel betaald.[/QUOTE]

Alsof dat zo gemakkelijk gaat voor een MenS Dannifan.
mjstuurman

adres van Kaartje aub ?

Bericht door mjstuurman »

adres van Kaartje aub ?

[QUOTE=kaartje;907599]Ik gebruik het 17 jaar via zilv. kruis. Het laatste jaar in dubbele dosis. Blijven aankaarten. succes Kaartje[/QUOTE]

Kaartje zou jij me aub je naam adres en woonplaats kunnen geven ,tot nog toe heb ik nog iemand gevonden die het wel vergoed krijgt via het zilveren kruis ?
zo kan ik het misschien makkelijker aanvechten !
mvg. nettie
mjstuurman

afwijzing .

Bericht door mjstuurman »

afwijzing .

[QUOTE=marique;907626]Krijg je ook de reden van de afwijzing te horen ?
En kun je ertegen in bezwaar?[/QUOTE]

het is afgewezen omdat het een niet geregistreerd medicijn is zeggen ze !
ben inmiddels al 2x afgewezen !
mvg. nettie
kaartje

Bericht door kaartje »

[QUOTE=mjstuurman;907825]Kaartje zou jij me aub je naam adres en woonplaats kunnen geven ,tot nog toe heb ik nog iemand gevonden die het wel vergoed krijgt via het zilveren kruis ?
zo kan ik het misschien makkelijker aanvechten !
mvg. nettie[/QUOTE
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp