Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Spastische tenen?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Ik heb het meer in mijn rechtervoet. Af en toe in mijn tenen. Ook gaan mijn voeten vaak naar binnen staan in een kramp. Bijvoorbeeld als de thuiszorg mijn steunkousen aantrekt.

En vandaag had ik iets heel mafs met een vinger. De arts behandelde vanmorgen mijn middelvinger met stikstof vanwege twee grote wratten die gisteren al deels waren weggesneden. Hij pakte het even stevig aan.

Een minuutje nadat hij dat had gedaan begon het ineens vreselijk zeer te doen en spontaan sprong mijn vinger in een spasme, echt fors. Hij stond helemaal naar achteren.

De arts moest hem weer terugbuigen... Ik heb dat ooit eerder gehad toen mijn vinger een tik kreeg van een klapstoel. Door de pijn schoot die vinger ook in een spasme.

Bizarre ervaring.
Jeroentje

Bericht door Jeroentje »

Dank allen! (Nogsteeds mis ik de "like" knop) 😉
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp