Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

blaasontsteking

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Sharon

Bericht door Sharon »

Fijn dat het weer ietsie beter gaat. Ik duim voor je dat het snel beter wordt!
Knillis

Bericht door Knillis »

Fijn dat je je weer wat beter voelt. Nu eerst maar een goed laten uitzoeken wat er aan de hand is.

Na een operatie ben je vaak extra vatbaar voor allerlei bacteriën en iemand met MS al helemaal.

Hopelijk hebben ze je niet de één of andere ziekenhuis bacterie "aangesmeerd", die kunnen ze beter bij zich houden!

Veel sterkte en hopen maar op spoedig herstel!
sietje

Bericht door sietje »

Hallo Fratema, wat een verhaal.
Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.
Knillis

Bericht door Knillis »

Ben eigenlijk wel erg benieuw naar hoe het nu gaat met je Fratema?
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

[QUOTE=Fratema;1057043]Geduld, geduld...[/QUOTE]

Pffffffff, ik wil ook wel heel graag weten of je geduld wordt "beloond".
Fratema

Heeeeeeel langzaam aan het opknappen

Bericht door Fratema »

Heeeeeeel langzaam aan het opknappen

koorts is weg, succesvol behandeld met Augmentin. Eerst per infuus, inmiddels per tablet. Nog 3 dagen.

Geen nieuwe verrassingen meer maar het lopen/staan is nog naadje, kan het nauwelijks. Nu boven een looprekje om van de traplift naar mijn bed te komen. Vanochtend staand.zittend gedoucht, dat voelt fris dus fijn.

Minder fijn, ik moet nog 1 dag mijn verblijfskatheter erin houden. En veel drinken dus die %&*(*&^$ beenzakjes zitten in notime vol. En gaan dan lekken :boos::boos::boos: Ik moest net even de brug over voor een paar boodschappen, en moest 2x het zakje legen. De eerste keer in de berm van een landweggetje, de tweede in de WC van de mediamarkt. Wat een geklooi. Bah. Morgen rond deze tijd haal ik hem eruit. Terug naar de Tena, een stuk relaxter.

Net m'n werk gebeld, mijn baas schrok enorm van mijn verhaal. Maar alle begrip en wat dat betreft geen zorgen :)
Ik zit nu te wachten op mijn poets en ga vanmiddag een uurtje plat. Want slapen is nog erg lastig in deze situatie.
Knillis

Bericht door Knillis »

Nog even volhouden dus ;). Veel drinken zul je ook zinder katheter nog wel even moeten doen om de boel goed door te blijven spoelen.

Sterkte nog even en morgen een klein feestje bij jullie :D
Fratema

Ik was die katheter zó zat

Bericht door Fratema »

Ik was die katheter zó zat

Dat ik eerst de aardappels en boontjes op het vuur zette, toen naar de badkamer, ballonnetje leegzuigen en floepa, weg was 'ie

En daarmee ook het branderige gevoel in die contreien :D

:cool: :haha: ;) Vannacht lekker slapen dus :cool:
Fratema

Inmiddels stukken beter

Bericht door Fratema »

Inmiddels stukken beter

Na alle post-operatieve ellende ga ik nu met sprongen vooruit! Ik kan alles weer zelf. Nog wel af en toe licht rode urine maar dat schijnt normaal te zijn. Kan nog wel 4 weken duren. En lang leve de Tena-slips ;)
Sharon

Bericht door Sharon »

Dat zijn goede berichten Fratema. Hopelijk kun je de stijgende lijn vast houden!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp