Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

blaasontsteking

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Nu ik dit topic lees bedenk ik me dat de laatste bij mij gelukkig ook al een ruim jaar geleden is geweest.
Billy

Bericht door Billy »

Hebben we al een feestje voor 3 :feest:
marjapuppit

Bericht door marjapuppit »

Mag ik ook op het feestje komen?

Bijna 2 jaar vrij van ontstekingen met dank aan Botox, blaasspoelingen, neurostimulatie en vele kuren.
Billy

Bericht door Billy »

Zit ik niet met 2 mannen opgescheept ;)
Fratema

Bericht door Fratema »

Kan toch ook heel gezellie zijn, toch?
Billy

Bericht door Billy »

Meestal gezelliger, ssst ;)
Fratema

Bericht door Fratema »

Psies, manpower
Knillis

Bericht door Knillis »

24 mei 2017 voor de laatste keer een blaasontsteking gehad,

Helaas was het vrijdag weer mis maar toch bijna een jaar geen blaasklachten gehad dankzij de onderhoudsdosering AB.

Maar als extra heb ik van de uroloog een aantal zakjes Monuril (1 malige inname) gekregen zodat ik als het nodig zou zijn de ontsteking direct te lijf kon gaan.

En dua gisterenavond een zakje genomen. Vanmorgen bij het wakker worden was de urine zo te zien weer schoon maar ik had enorme jeuk op mijn hoofd en korte tijd later een gevlekt rood en ietwat gezwollen gezicht. Vamiddag was een groot deel van mijn lichaam vol met vlekkerige plekken die vreselijke gingen jeuken.

Volgens de huisartsenpost is dit een allergische reactie van de antibiotica en dat betekent dat ik waarschijnlijk geen Monuril meer mag gebruiken en dus op korte termijn toch maar weer richting uroloog moet.

Jammer, het liep nu al langere tijd lekker :(
Sara

Bericht door Sara »

Ai Knillis,

da's toch een tegenvaller, of eigenlijk twee :(.

Hopelijk heeft je uroloog een goed alternatief. Hoe lang blijf je last houden van die vlekken en jeuk?
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Dat is flink balen Knillis, zacht uitgedrukt. :eek:

Ik hoop dat er een goed alternatief wordt gegeven zodat je snel opknapt. Sterkte meid.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp