Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vaporizer aangeboden [gratis]

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Karin Spaink

Vaporizer aangeboden [gratis]

Bericht door Karin Spaink »

Dagdag

De vriend van een kennis van me heeft afgelopen winter een dure vaporizer aangeschaft. Nadat hij met goed gevolg voor een hersentumor was behandeld, had hij lange tijd erge last van hoofdpijn. Inmiddels zijn de hoofdpijnen gelukkig geweken en heeft hij de vaporizer niet meer nodig. Het ding staat nu dus bij hem thuis stof te vergaren... Ze hebben mij daarom gevraagd of ik hier een goed onderdak voor de vaporizer kan vinden.

Het gaat om een [B]Volcano Medic Vaporizer[/B] (meer informatie erover kun je [URL="http://www.vapormed.com/volcano-medic-v ... orizer.php"]op de website van de fabrikant[/URL] vinden). Nieuw kost het ding 500 euro; wie de vaporizer goed kan gebruiken, kan dit exemplaar echter voor nop krijgen.

Zijn er hier wellicht gegadigden? Zo ja, stuur dan alsjeblieft een mail naar [email]karin@spaink.net[/email] of reageer hieronder.

Enneh, ik heb geen idee hoe populair die dingen zijn. Maar voor het geval dat het hier meteen storm loopt, introduceer ik voor de zekerheid een paar simpele spelregels:

[LIST]
[*]Ik heb geen gegevens hoe je de vaporizer moet gebruiken / bedienen, en kan zulke vragen dus [I]niet[/I] beantwoorden.
[*]De man in kwestie geeft de vaporizer van harte weg, maar kosten maken om 'm aan iemand cadeau te doen, lijkt mij persoonlijk wat overdreven. Je moet de vaporizer dus zelf komen ophalen (in Amsterdam), of anders de verzendkosten betalen.
[*]Mochten er meerdere gegadigden zijn: vertel kort waarom juist jij er ontzettend bij gebaat zou zijn. Ik stuur die reacties dan door aan de gulle gever, zodat hij iemand kan uitkiezen.
[/LIST]

met hartelijke groet,
Karin Spaink
ducaatje

Bericht door ducaatje »

Wow, ik hoef hem niet, want ik heb een vapo die het goed geneog doet.

Voor wie mediwiet gebruikt, dit is het apparaat wat ook door de overheid wordt geadviseerd, voor het verdampen van de wiet.

Een rit naar Amsterdam is het dus waard.
fluffy

Bericht door fluffy »

Oh ik heb wel erg belangstelling .. Ik gebruik dagelijks wiet omdat mijn spasmes steeds meer toenemen ... Maar mijn vaporizer is inmiddels wel aan vervanging toe ... Maar ik zit met een mega reparatie aan mijn vloer (zwam/bruinrot enz ... Dus een hele goede vapo kan ik even niet betalen en pruts wel door met mijn oude .. Deze vapo zou erg welkom zijn!

Ik wacht gespannen af :-)

Groetjes Ingrid
Karin Spaink

Bericht door Karin Spaink »

De vaporizer is inmiddels weg, hij is naar iemand gegaan die enorme pijnaanvalen heeft.
Saskia18

Bericht door Saskia18 »

Ha Karin,

Ik denk dat er heus veel gegadigden zijn geweest voor het apparaat (mijzelf incluis), maar ik ben blij dat deze op de juiste bestemming is gekomen!

Goede actie van je! :)

Groet,

Saskia
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp