Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

msstudie

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Tevy

Bericht door Tevy »

Ik doe ook mee.
Knillis

@ Sylvia1

Bericht door Knillis »

@ Sylvia1

Hoi Sylvia,

Dat iedereen met MS en CIS kan meedoen had ik ook gelezen maar toen ik nog verder zocht las ik ook de beperkingen.

Maar misschien dat die inmiddels niet meer gelden.

Dus ..... toch maar opgegeven en als ze er niks aan hebben moeten ze het maar weg doen!

Bedankt voor je reactie, ik wil wel graag mijn aandeel leveren.
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=Knillis;764449]Dat iedereen met MS en CIS kan meedoen had ik ook gelezen maar toen ik nog verder zocht las ik ook de beperkingen.

Maar misschien dat die inmiddels niet meer gelden.
[/QUOTE]

Ik heb ook al eerder gekeken. Als ik het me goed herinner, mocht ik toen ook niet mee doen. Volgens mij was de reden dat ik geen MS-medicatie (meer) gebruik. In ieder geval mag ik nu wel meedoen en volgens mij geldt dat voor iedereen.
benka

med

Bericht door benka »

med

medicatie heeft er niets mee te maken
voor ppms bestaat geen medicatie
ik doe al 2 weken mee
Rine

Bericht door Rine »

Ik doe ook mee.

Heb me gisteren aangemeld.

Groetjes Rine:)
marion.h69

Bericht door marion.h69 »

ik heb me ook opgegeven.
heb niets gehoord/gelezen over beperkingen om mee te doen.

ik kon alleen niet ál mijn medicijnen er op kwijt! Ik geloof dat je er 6 kon invullen, maar ik h eb een veelvoud!
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

[QUOTE=marion.h69;764860]ik kon alleen niet ál mijn medicijnen er op kwijt! Ik geloof dat je er 6 kon invullen, maar ik h eb een veelvoud![/QUOTE]

Ik kon de vitamines die ik slik vanwege een tekort nergens invullen (B12, foliumzuur, D). Lijkt me relevant aangezien veel MS'ers een tekort hebben aan allerlei vitamines. Ik heb Jongen gevraagd of hij dit wil opnemen in de vragenlijst.
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Gisteren kreeg ik een e-mail waarin wordt
gevraagd of ik mee wil doen aan een telefonisch
onderzoek over EDSS score.

Dr. Jongen zal mij dan bellen op een afgesproken
dag en tijdstip.

Vind ik wel interessant.:)
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Ik heb nu 2 keer een vragenlijst gehad en ingevuld natuurlijk.
De afspraak voor een gesprek met dr. Jongen staat vast.
Annemieke

Bericht door Annemieke »

2 mei ong. 18.00 uur:)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp