Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Rust roest en fitness en zo....

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Yarrah

Bericht door Yarrah »

Ik ga 2x in de week naar de fysio. 3x in de week paardrijden (ik heb een eigen paard) 2x in de week mennen. Daarnaast loop ik 2x per dag met de hond. Fietsen gaat vreselijk, maar in probeer dat toch dagelijks te doen.

Ik voel me er heel goed bij vooral het paardrijden gaat heel fijn nu. Ik ga er vanuit dat ik dat straks weer volop kan doen. Het is dat mijn linker enkel nog niet sterk genoeg is om in de beugel te staan, maar de fysio heeft gezegd dat dat straks ook veel beter zal gaan.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Vandaag naar een "normaal" zwembad geweest. Het zwembad hier in Amsterdam-Noord is gloednieuw. Wat er voor mij met name handig aan is, is het extra-verwarmde ondiepe bad. ( 1.20m ).
Het heeft een makkelijke trap en er staan mensen aan de kant die je even kunnen assisteren.
Het is net niet zo strompel-vriendelijk als het revalidatiecentrum, maar het is een goed alternatief. Binnenkort loopt mijn revalidatie op zijn eind.
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Ben ik toch even nieuwsgierig welk zwembad jij bedoelt.
Volgens google is amsterdam noord ineens behoorlijk groot geworden, en ik vind amsterdam west e.d toch iets anders als amsterdam noord.

Aangezien mijn roots daar liggen , toch even deze vraag.

Riwidi
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

Het oude Floraparkbad is afgebroken en er is een nieuwe voor in de plaats gekomen. Ze noemen het nu "Noorderparkbad" en het park eromheen heet natuurlijk "Noorderpark". Het adres is Sneeuwbalweg.

[URL="https://www.amsterdam.nl/sport/sport-am ... chzwemmen/"]link[/URL]
Riwidi

Bericht door Riwidi »

Dank je wel , ik kwam wel op een van die plaatjes terecht , maar daar hield het mee op , dus ging steeds meer twijfelen , de enige site die ik kon vinden , was het oude zwembad en die leek me nogal koud , als openluchtbad :cool:

Riwidi
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp