Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Prednisonkuur, dagopname of driedaagse opname?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Je beslissing staat , en als jij daar achter staat is het goed ( in mijn ogen ).

Heb in het begin ook voor een keuze gestaan met medicatie wel/ niet doen .

Maar niemand kan die beslissing voor je maken , dat is echt iets voor jezelf .

Wens je succes met alles , en hoop dat het je mag helpen !

Liefs Chyta [/COLOR]
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Dankjewel! En ja, zo denk ik nu ook, niet geschoten is altijd mis.
Haantje79

Bericht door Haantje79 »

Hallo,

Ik denk dat het heel verstandig is dat je opgenomen word, ook al is het niet leuk. Ik ben heel erg ziek geweest van mijn predkuur. De eerste dag ging ik nog fluitend alleen op stap maar dag twee was dat echt over. Ik kon zelfs niet lang rechtop zitten om een kopje koffie te drinken, en een telefoongesprek voeren werd na 10 minuten ook te inspannend dan moest ik echt gaan liggen. Ik was echt helemaal uitgeschakeld maar had gelukkig hulp van mijn man en familie.

Natuurlijk verschilt dit heel erg per persoon maar je weet niet hoe jij erop reageerd en zonder hulp word het dan heel moeilijk. Sommige mensen zeggen dat ze een predkuur fluitend doorstaan:huh:. Hopelijk ben jij er daar een van;)

In ieder geval heel veel sterkte met je kuur!
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Dankjewel Haantje en ja, zou fijn zijn als ik bij die mensen zou horen ;)

Ik heb dinsdag over de kuur gesproken en zou i.p. snel terecht kunnen. Eigenlijk misschien al deze week, maar dat overviel mij zo dat er bij vermeld zou worden dat het dan graag voor komende week zou zijn. Ik zou hierover gebeld worden door het ziekenhuis.

Nou heb ik nog steeds niks gehoord, zelf gebeld, niemand weet van niks en voor dinsdag komt er ook geen duidelijkheid. Nou fantastisch. Voor de zoveelste keer blijft er weer ergens iets liggen en gaat het mis. Wat is dat toch bloedirritant inmiddels. :boos:
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Ja, dan kan ik mij voorstellen dat je graag voor het weekend reactie had verwacht...:(

Nu de kogel door de kerk is, wil je ook actie, of niet dan?
Geduld blijkt maar weer een schone zaak...

:knuffel:
Brenda1973

Bericht door Brenda1973 »

Ik heb nog maar 1keer een predkuur gehad.
Ik mocht kiezen voor een opname of dagopname.

Ik heb gekozen voor een dagopname ook omdat mijn man mee ging.
Ideaal , ff naar de pijnpoli voor een infuus in de bovenarm , een verdiepinkje hoger naar d4 voor de kuur , en na 2 uurtjes en een maagbeschermer lekker naar huis!!

Ook wel fijn dat het infuus 3 dagen mocht blijven zitten.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ik heb gelukkig toch nog voor het weekend antwoord gehad, maar was de afgelopen dagen te moe om even hier langs te komen. Lig sinds vanochtend in het ziekenhuis en voor mij is het toch een goede keuze geweest om hier te blijven. Inderdaad, als iemand bij je is, brengt en haalt is het toch anders he.



Ik had nu niet met de bus naar huis hoeven te gaan, ik ben zo sloom. Ik voel me alsof ik superstoned ben; sloom, absoluut niet helder in mijn hoofd en ik kan me met moeite maar concentreren. En de vlammen slaan me uit.

Maar verder is er niks aan het handje *klop klop* (ik klop ff af).
Of ik nu niet alleen thuis had kunnen zijn, ach ja, daar kun je over discussiëren, maar het is goed zo dat ik hier ben.

Ik heb echter wel vooral het meeste last van dat ik mijn kat mis ;)
Chantalle82

Bericht door Chantalle82 »

Succes met je kuur en fijn he dat je in de gaten word gehouden.
Ik voelde me ook soort van stoned en af en toe zelfs agressief:D

Hoop dat de kuur wat klachten weg kan nemen.ik kreeg toen ook een kuur terwijl ik toen nog geen diagnose had..bij mij heeft t sommige klachten zeker wel verminderd.....al merkte ik dat niet meteen.

Groetjes
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Hee Miriam,
Goed weer even van je te horen.
Toi toi toi met de kuur lieverd....:knuffel:
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Dankje, dankje :) We gaan er voor!

Dat maakt me wel nieuwsgierig Chantal, waar merkte je verbetering in?

Haha, agressief :D Ik voel me vooral erg melig, maar vooral zo niet helder. Heb ook dikke, hangende ogen van vermoeidheid.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp