Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

duizeligheid

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
steentje

Bericht door steentje »

Dank voor jullie reakties. Zal in het revalidatiecentrum vragen of iemand die adaptatieoefeningen kent. En Genetic ook bedankt!
patricia1977

duizeligheid

Bericht door patricia1977 »

duizeligheid

ik heb even een vraagje, mijn vorige schub begon met een licht gevoel in mijn hoofd en duizeligheid na een paar dagen werd het ergere en kreeg ik er ook evenwichtsstoornissen en dubbel zien bij.

nu heb ik weer last van een licht gevoel in mijn hoofd en duizeligheid.

kan dit weer een nieuwe schub zijn of kan je ook gewoon een dag last hebben van duizeligheid en een licht gevoel hebben zonder dat het een nieuwe schub is.

maak me nu best zorgen
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Hey Patricia,

Het kan prima gewoon een dagje duizeligheid zijn hoor! Bij mij is duizeligheid nog nooit de aankondiging van een shub geweest, maar altijd een teken dat ik teveel gedaan heb.

Heb je veel gedaan gisteren?

Probeer gewoon een beetje rustig aan te doen vandaag. Leuke film kijken ofzo (als het beeld niet teveel beweegt) en zo jezelf een beetje af te leiden van het idee van een shub.

Sterkte
patricia1977

Bericht door patricia1977 »

dank je wel voor je bericht toeter zolang ik gewoon rustig zit dan gaat het redelijk goed dus dat doen we dan maar.

ik wacht gewoon af wat het word hopelijk is het morgen weer weg.
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Er is al eerder een topic over geopend: [url]http://www.msweb.nl/forum/showthread.ph ... izeligheid[/url]

Misschien heb je er iets aan.

Sterkte!

Vlinder
patricia1977

Bericht door patricia1977 »

dank je vlinder, ik ga het even doorlezen.

vandaag gaat het inderdaad alweer een stukje beter, maakte me zorgen voor niets.
johanna69

Bericht door johanna69 »

Hallo

wie herkent dit probleem ik heb sinds vorig jaar ms en heb 1 shub gehad van 6 weken sindsdien ben ik altijd duizelig en ben overgevoelig van geluiden ik kan in huis nog kleine stukjes lopen maar dan moet ik al snel weer liggen want dan wordt ik duizelig . Buitenshuis moet ik in de rolstoel want daar kan ik niet zelfstandig lopen .

Wie heeft dit ook en weet wat dit is .
merel

Bericht door merel »

Hoi Johanna,

Je had jouw bericht in een topic geplaatst dat niet over duizeligheid gaat. Daarom is je bijdrage verplaatst naar een topic waar meer ervaringen staan m.b.t. duizeligheid.

Ik adviseer je om de [URL="http://www.msweb.nl/forum/faq.php?faq=v ... _nieuwsnel"]vraagbaak[/URL] eens door te lezen. Daarin wordt uitgebreid uitgelegd hoe het forum werkt.

Groet,
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

[QUOTE=johanna69;1012690]Hallo

wie herkent dit probleem ik heb sinds vorig jaar ms en heb 1 shub gehad van 6 weken sindsdien ben ik altijd duizelig en ben overgevoelig van geluiden ik kan in huis nog kleine stukjes lopen maar dan moet ik al snel weer liggen want dan wordt ik duizelig . Buitenshuis moet ik in de rolstoel want daar kan ik niet zelfstandig lopen .

Wie heeft dit ook en weet wat dit is .[/QUOTE]

Hoi Johanna,

Ik herken het niet, op zich wel de duizeligheid, maar niet dat het zo lang aanhoudt. Het klinkt erg vervelend! Wat zegt de neuro ervan?

Heb je al revalidatie gehad? Daar kunnen ze je helpen om in ieder geval te leren om te gaan hiermee.
johanna69

Bericht door johanna69 »

Neuroloog zegt dat het psychische is en restverschijnsels zijn van mijn shub.

ik lig momenteel op de paaz afdeling maar de psychiater weet het ook niet ze opserveren mij nu om te kijken wat het dan wel kan zijn.

op lindenstein in beetsterzwaag hadden ze het ook nog niet zo erg meegemaakt en wisten niet wat ze met aan moesten dus ben daar gestopt met revalideren nu maar hopen dat ze in het ziekenhuis er achter komen wat dit kan zijn.

gr johanna
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp