Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Copaxone injectie app

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Haantje79

Copaxone injectie app

Bericht door Haantje79 »

Zijn er al mensen die de nieuwe app van care 4 ms gebruiken? Of een andere handige app? Ik heb gezocht in de app store maar kon het niet vinden. Ik prik nu met de nieuwe dosering voor 3 keer in de week. Ik ben vergeten te prikken dus wil wel de herrinnerings app gaan gebruiken, anders word het niks:p.

Groetjes Bessie
elsepels

Bericht door elsepels »

Hallo Bessie,

Vorige week was bij mij de copaxone pleeg op bezoek. Zij vertelde mij dat de app eind juni zou werken.

Nog ff geduld:D

Gr
Els
Haantje79

Bericht door Haantje79 »

Oke dankjewel, dat is gelukkig al bijna!
Loess

Bericht door Loess »

oke nog even wachten.. ik zit er ook op te wachten. Vergeet t soms ook gewoon. Heb nu een herinnering in mijn telefoon maar naar de app ben ik ook erg benieuwd
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Ook bij mij is de vraag naar de app groot, helaas, nog steeds geen app te downloaden.

De verpleegkundige was er vandaag en zei dat de app er wel aan komt, en ze hopen dat die snel komt, maar het is nog steeds effe geduld hebben hiervoor.
san70

Bericht door san70 »

Ben benieuwd. Vanochtend wordt bij mij voor het eerst Copaxone geleverde, maandag komt de verpleegkundige 'les geven'. :D
Zo'n app lijkt me heel handig. Voor Rebif (ik maakte antistoffen aan en moest daarmee stoppen) zette ik een herinnering in mijn telefoon, maar een app lijkt praktischer.

San
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik gebruik al jaren "Pills on the move". Prima app, en ik kan er meerdere soorten medicijnen op instellen, ook in de gratis versie.

Ik ben wel benieuwd of dat in de Copaxone app ook zal kunnen.
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Ik kan de care4ms app nog niet vinden?.. Of heet hij anders?
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Als je maandag belt voor bestelling copaxone kunnen ze het toch woe al leveren? Weet iemand dat?
Kliekje

Bericht door Kliekje »

De app is er nog niet.

Vandaag heb ik "mijn verpleegkundige" van Care4MS over de vloer gehad en zij vertelde mij dat de app moet worden gecontroleerd door diverse instanties / personen. Zij hebben de app al wel gezien, maar deze is nog niet online te verkrijgen.

En over dat bellen, volgens mij kan het inderdaad binnen 2 a 3 dagen geleverd worden, maar je kan nu ook al bellen en dan afspraak maken voor volgende week.

Maar als je het zeker wilt weten, bel je toch gewoon het nummer? Diegene die daar zitten (volgens mij Ralf en nog een dame) zijn altijd super vriendelijk. Je kan geen domme vragen stellen hoor ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp