Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

pijnlijk onderbeen tijdens lopen, herkenbaar?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
lies76

Bericht door lies76 »

Ja, als het volgende week niet over is, is het toch beter om even een bezoekje aan de huisarts brengen, denk ik. Ik wacht nog even af.

Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde gevoel aan de bovenkant van mijn onderarm gehad en toen zat dat gevoel ook bij mijn elleboog. Is gelukkig weer over gegaan. Tegelijkertijd had ik ook een pijnlijke zij.

Daar ben ik mee bij de huisarts geweest, en zij dacht toen aan een overbelaste spier.
lies76

Bericht door lies76 »

Ben vanochtend even langs de huisarts geweest. De ha denkt idd aan shinsplints, overbelasting van mn scheenbeen. Als het goed is geneest dit weer na ongeveer 3 tot 6 weken.

Ik hoop maar dat t snel over is, want een stukje lopen is pijnlijk.
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=lies76;1018200]Ben vanochtend even langs de huisarts geweest. De ha denkt idd aan shinsplints, overbelasting van mn scheenbeen. Als het goed is geneest dit weer na ongeveer 3 tot 6 weken.

Ik hoop maar dat t snel over is, want een stukje lopen is pijnlijk.[/QUOTE]

kijk..nu weet je het zeker en weet je ook wat je wel of niet moet doen :thumbup:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp