Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Pijn in onderste ledematen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
druppel

Pijn in onderste ledematen

Bericht door druppel »

Hoi allemaal,
al jaren heb ik pijn in mijn onderste ledematen. Kuiten, heupen, onder rug. .. ben al helemaal binnenstebuiten gekeerd Door verschillende dokters maar niks te vinden. Kan dit Door de ms komen? Dat zij ik nog kunnen aanvaarden, maar weet er iemand een pijnstiller die helpt tegen deze pijnen? Ik word er echt gek van vooral s nachts...

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
belladonna

Bericht door belladonna »

Misschien helpt het als je je heupen+ rug laat kraken.
Op de een of andere manier scheelt dit veel in de pijn klachten bij mij.
Sterkte
elsepels

Bericht door elsepels »

Hai,

Als ik weer zo'n last heb van bijv kuiten, rug etc etc slik ik extra magnesium en vitamine B complex.

Er is ook magnesium massage olie, oa te verkrijgen bij De Tuinen.

Gr
Els
druppel

Bericht door druppel »

[QUOTE=elsepels;1017532]Hai,

Als ik weer zo'n last heb van bijv kuiten, rug etc etc slik ik extra magnesium en vitamine B complex.

Er is ook magnesium massage olie, oa te verkrijgen bij De Tuinen.

Gr
Els[/QUOTE]
Bedankt voor de tips! Magnesium pillen helpen niet, maar ga zeker de olie proberen

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
elsepels

Bericht door elsepels »

Als ik mijn benen of zo ingemasseerd heb met de magnesium olie jeukt het wel. Gelukkig duurt dit niet zo heel erg lang
elsepels

Bericht door elsepels »

@vlinder: dat wist ik niet.

Ik heb een tijdje Tecfidera gebruikt en in die periode was mijn maag niet bestand tegen extra vitamines.

Tevens merkte ik dat ik erg gevoelig was voor infecties. Inmiddels weer aan de copaxone en hopelijk is mijn lever op,korte termijn weer hersteld
druppel

Bericht door druppel »

Heb al olie besteld vandaag bij de tuinen. Als het werkt ga ik het zeker proberen zelf te maken

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
druppel

Bericht door druppel »

[QUOTE=druppel;1017569]Heb al olie besteld vandaag bij de tuinen. Als het werkt ga ik het zeker proberen zelf te maken

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk[/QUOTE]
Bedankt voor de tip ivm de Magnesium olie! Het werkt echt!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp