Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie verstijft er ook zo door warmte

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=mickey16;1018911]Voor mij geldt ook: laat het maar warm zijn, heerlijk! Maar ik heb veel last van de 'luchtkwaliteit'vooral veel vocht in de lucht maakt mijn leven moeiijk. Ik kan dan ook onweer voelen aankomen.Dit heeft natuurlijk voordelen maar ... liever niet. Kou is funest, buiten vorst, binnen de verwarming aan maar ik vind het vreselijk. Doe mij maar mediterrane omstandigheden. Lekker warm, beetje wind,droge lucht en ik knap zienderogen op! Helaas is emigratie nog niet aan de orde![/QUOTE]

héél herkenbaar dus!!!!!
Dango

Bericht door Dango »

Ik vind warm weer ook heerlijk.

Zoals vorige week was de warmte behoorlijk extreem maar een mooie test voor mij want ik had geen last of verergering van symptomen.

Ik ben natuurlijk net zo lam van de warmte als ieder "gezond" mens.

En zeg nou eerlijk , dit weer van vandaag zitten we ook niet op te wachten.

Sterkte voor diegene die wel last van de warmte hebben.
chyta

Bericht door chyta »

[COLOR="purple"]Vreselijk de warmte van de afgelopen week voel me net een Zwelgje 😂😂

Alles sintel en tintel , en krijg een soort spierpijn .

Nu heb ik nooit tegen de warmte gekund , was blij als het warm was om te werken , heerlijk airco 👍🏻👍🏻

Gelukkig is het maar hoogstens een paar weken per jaar hier zó warm

[/COLOR]
lydje

Bericht door lydje »

[QUOTE=mickey16;1018911]Voor mij geldt ook: laat het maar warm zijn, heerlijk! Maar ik heb veel last van de 'luchtkwaliteit'vooral veel vocht in de lucht maakt mijn leven moeiijk. Ik kan dan ook onweer voelen aankomen.Dit heeft natuurlijk voordelen maar ... liever niet. Kou is funest, buiten vorst, binnen de verwarming aan maar ik vind het vreselijk. Doe mij maar mediterrane omstandigheden. Lekker warm, beetje wind,droge lucht en ik knap zienderogen op! Helaas is emigratie nog niet aan de orde![/QUOTE]
Voor mij precies hetzelfde. Het liefst zou ik ook emigreren
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp