Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vervolgonderzoek ervaringen met MS

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Onderzoek MS

Vervolgonderzoek ervaringen met MS

Bericht door Onderzoek MS »

Vorig jaar hebt u wellicht deelgenomen aan het onderzoek van Louis Tielen naar de ervaringen van MS. [url]http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=35656[/url]

Vanuit de Radboud Universiteit in Nijmegen wordt nu vervolgonderzoek gedaan naar ervaringen van mensen met MS. Voor dit onderzoek zijn wij op zoek naar deelnemers die opnieuw eenmalig een vragenlijst in willen vullen. Wij kijken in dit onderzoek onder andere naar de impact van MS op uw leven. Ook onderzoeken wij hoe wij mensen het beste kunnen informeren over klachten waar mensen met MS mee te maken zouden kunnen krijgen.

Het doel van dit onderzoek is om meer inzicht te krijgen in de ervaringen van patiënten met MS en om informatie over MS in de toekomst beter in te kunnen richten.

Hoe kunt u ons helpen?
- U vult eenmalig een anonieme vragenlijst in;
- De vragenlijst duurt ongeveer 20 minuten.

Wat levert het u op?
- Wij sturen u (indien gewenst) de uitkomsten van het onderzoek;
- Uw ervaringen vormen de basis voor het verder verbeteren van patiëntinformatie.

Om mee te doen klikt u op onderstaande link of kopieert u deze in uw adresbalk: [url]http://fmru.az1.qualtrics.com/SE/?SID=S ... FxLkMo6GEZ[/url]

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Fenna Groeneveld (f.groeneveld@student.ru.nl).

Wij hopen op uw medewerking.

Bij voorbaat dank,
Mevr. F.A. Groeneveld en Prof. Dr. H.H.J. Das
Communicatie-en Informatiewetenschappen,
Radboud Universiteit Nijmegen.
Annemarie 1958

Bericht door Annemarie 1958 »

die lijstjes met woorden waren weer lastig om te onthouden, toch last van mijn geheugen...;)
Sharon

Bericht door Sharon »

Ingevuld :)
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb een start gemaakt met invullen. Ben gestopt toen het eerste woorden lijstje aan de beurt was.

Van vorige keer weet ik nog dat ik daar niks van "bakte" toen ik er terloops "even" mee bezig ging.

Dus morgen uitgerust weer verder in de hoop dat het in ieder geval niet nog slechter gaat als vorige keer.
julia1991

Vervolgonderzoek ervaringen met MS

Bericht door julia1991 »

Vervolgonderzoek ervaringen met MS

Wederom ingevuld. :ogen:
MiSsty

Bericht door MiSsty »

ik heb de lijsten gedaan maar ben op een gegeven moment ermee opgehouden het is erg veel
Knillis

Bericht door Knillis »

Je kunt er op een later moment, als je zou willen, gewoon weer mee verder gaan Missty.

Ik kan zo'n vragenlijst ook niet in één keer afwerken omdat het dan te veel energie kost.
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Dank je Knillis. Ik had het nog open staan en heb de paar vragen die nog open stonden ook ingevuld. :ogen:
Onderzoek MS

Bericht door Onderzoek MS »

Beste MiSsty en Knillis,

Je kunt inderdaad later de vragenlijst afmaken, dit hoeft niet in één keer. Indien de lijst na drie dagen nog niet is afgerond wordt hij wel afgesloten.

Hartelijk dank voor het invullen!

Fenna Groeneveld
Knillis

Bericht door Knillis »

[QUOTE=Knillis;1035704]Je kunt er op een later moment, als je zou willen, gewoon weer mee verder gaan Missty.

Ik kan zo'n vragenlijst ook niet in één keer afwerken omdat het dan te veel energie kost.[/QUOTE]

@ Fenna

Ik heb gisteren een begin gemaakt met het invullen van de vragenlijst met de bedoeling er vandaag weer verder mee te gaan.

Nou kan het zijn dan ik iets verkeerd doe maar mijn eerder ingevulde vragen kan ik niet meer terugvinden? Als ik opnieuw opstart moet ik weer van voor af aan beginnen? Moet het dus toch in één keer afgewerkt worden?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp