Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bezorging copaxone vraagje

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Hmm, ik kreeg vanavond ook een mevrouw aan de lijn, dat er wat regeltjes veranderd waren en dat ik opnieuw moest tekenen.

Waarop ik reageerde dat er onlangs een nieuwe wet door de Tweede Kamer is aangenomen die nog een stuk meer gaat veranderen (die wet die alle info doorspeelt aan de zorgverzekeraars, jullie weten wel).

Daar had ze geen antwoord op en ze wist ook niet wat er gebeurde met mijn medicijnen als ik niet wilde tekenen. Dat moest ik aan Houten vragen.....

Laat ze het maar opsturen, ik ben wel benieuwd.
san70

Bericht door san70 »

Gewaarschuwd door de berichten hier heb ik de formulieren die ze opgestuurd heb eens goed gelezen. Wat ze allemaal willen weten gaat erg ver en is nergens voor nodig. Ik ga ook mijn eigen apotheek vragen of die kunnen leveren.
Bedankt voor de waarschuwing!

San
san70

Bericht door san70 »

Wat me ook opvalt (en stoort) is dat ze het steeds over het Programma hebben, dus met een hoofdletter P.
Doet een beetje dictatoriaal aan... :slecht:

San
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik heb hem wel ingevuld en opgestuurd.

Niks ten nadele van mijn eigen apotheek, maar ze kennen daar echt niks van MS medicatie. Toen ik een tijdje terug met een volle naaldenknipper aankwam, kenden ze het niet eens en wisten ze niet wat ermee te doen. Ze namen hem bijna niet aan.

Nee, dan ga ik liever af op de expertise die Care4MS heeft, die zitten dichter bij de bron.
Johan

Bericht door Johan »

[QUOTE=D-Cheryl;1060304]Nee, dan ga ik liever af op de expertise die Care4MS heeft, die zitten dichter bij de bron.[/QUOTE]

Ik kan geen enkele reden bedenken waarom ze daar meer expertise zouden hebben dan bij de gemiddelde apotheek.
Anet

Bericht door Anet »

Vandaag aanvraag voor copaxone via mijn eigen apotheek gedaan.

Ze moesten zoeken en overleggen, maar het is gelukt voor de komende drie maanden.
Johan

Bericht door Johan »

Goed gedaan Anet, werkt perfect ! :goed:
san70

Bericht door san70 »

Vraag voor wie al via eigen apotheek bestelt: hoe heb je het afgehandeld met Care4MS? Moest je dingen (prikpen, reisset) teruggeven?

San

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Anet

Bericht door Anet »

Ik hoef niets terug te geven. Gewoon gezegd dat ik stop met Copaxone.😌
Hortensia

Wie weet bezorgblok tijden Copaxone bezorging?

Bericht door Hortensia »

Wie weet bezorgblok tijden Copaxone bezorging?

Helaas zijn in mij regio de bezorgblokken veranderd op sommige dagen ochtend middag en andere weer middag avond.

Dus ik probeer nu eens in de avond, bezorgblok 18-21 en zal er dan wel rond 19u zijn zei medewerker care4ms

Kreeg ik een mail waar in stond bezorgblok 18-22

En gelukkig bezorging 18.45-20.45

Wie weet dat en hebben jullie dat ook nu ineens?..
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp