Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Bezorging copaxone vraagje

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Hortensia

Bezorging copaxone vraagje

Bericht door Hortensia »

Hoi wordt copaxone nog steeds in piepschuim bezorg met elementen? Want zou niet meer zijn inmiddels. (Mocht het laatste x niet meer aannemen)
En wat zijn de bezorgtijd blokken in middag en avond?
Weet iemand dat?
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Ik denk dat je het beste contact met Care4MS zelf kan opnemen voor deze vragen.

Vorige week is er weer een 3-maanden levering gebracht. De bezorger heeft zelf de piepschuimenbak en de koelelementen al bij de auto uitgepakt en alleen de 3 doosjes met spuiten afgeleverd.

Het tijdenblok weet ik niet meer
Hortensia

Bericht door Hortensia »

[QUOTE=Kliekje;1028639]Ik denk dat je het beste contact met Care4MS zelf kan opnemen voor deze vragen.

Vorige week is er weer een 3-maanden levering gebracht. De bezorger heeft zelf de piepschuimenbak en de koelelementen al bij de auto uitgepakt en alleen de 3 doosjes met spuiten afgeleverd.

Het tijdenblok weet ik niet meer[/QUOTE]

Had care4ms vorige x gevraagd. En die wisten het ook niet. Mocht de piepschuim bak en elementen niet aannemen iig
Loess

Bericht door Loess »

Vorige week nieuwe levering gehad en ze hebben de doos/box van piepschuim en de elementen weer mee genomen. Wat ik ervan begreep was het maar tijdelijk dat ze het niet mee mochten nemen.
Hortensia

Bericht door Hortensia »

[QUOTE=Loess;1028657]Vorige week nieuwe levering gehad en ze hebben de doos/box van piepschuim en de elementen weer mee genomen. Wat ik ervan begreep was het maar tijdelijk dat ze het niet mee mochten nemen.[/QUOTE]

Ik begreep dat ze nu andere koersbedrijf hebben en dus gekoelde wagens. Iemand die al zo gehad met koelauto zonder peipschuimdoos?

Wat bedoel je tijdelijk Loess?
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Tussen 13-17u middag blok?
Haantje79

Copaxone

Bericht door Haantje79 »

Copaxone

Hallo,

Bij mij hebben ze de vorige keer het piepschuim en koelelementen weer meegenomen. Dat was ook tijdelijk dat ze dat achter lieten.

Verder had ik de voorlaatste keer een idioot vroege levering om 7 uur s ochtends, vond ik niet zo geslaagd :slapen:

nu de laatste keer moest ik zelf bellen voor levering, terwijl ik daarvoor altijd automatisch gebeld werd, ik kreeg ook geen sms met tijdblok en de levering arriveerde om 8 uur bij de winkel, maar telefonisch was er tussen 9 en 1 uur afgesproken. De winkel was dus dicht en de koerier moest extra bellen en omrijden om het dan thuis af te leveren.

Voorheen liepen de leveringen altijd goed maar nu lijkt het wel een rommeltje. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Groetjes Bessie
Hortensia

Bericht door Hortensia »

[QUOTE=Haantje79;1028748]Hallo,

Bij mij hebben ze de vorige keer het piepschuim en koelelementen weer meegenomen. Dat was ook tijdelijk dat ze dat achter lieten.

Verder had ik de voorlaatste keer een idioot vroege levering om 7 uur s ochtends, vond ik niet zo geslaagd :slapen:

nu de laatste keer moest ik zelf bellen voor levering, terwijl ik daarvoor altijd automatisch gebeld werd, ik kreeg ook geen sms met tijdblok en de levering arriveerde om 8 uur bij de winkel, maar telefonisch was er tussen 9 en 1 uur afgesproken. De winkel was dus dicht en de koerier moest extra bellen en omrijden om het dan thuis af te leveren.

Voorheen liepen de leveringen altijd goed maar nu lijkt het wel een rommeltje. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Groetjes Bessie[/QUOTE]

Bessie:

Ik ben ook niet vantevoren gebeld. Bel nu zelf maar. Echt rommeltje zo ja.

Ik heb ook een keer geen sms gehad en een keer erg laat om 23.30 pas. En waren ook een keer erg laat konden adres niet vinden..

Heb hier ook over geklaagd bij ms verpleegkundige en care4ms meteen gebeld.
Dus iedereen die ook slechte ervaring heeft doorbellen en melden
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Nu jullie het zeggen heb ik de vorige keer ook geen sms gehad, terwijl ik dat altijd echte service vond.

Ik krijg binnenkort weer geleverd, zal er eens naar vragen.
Hortensia

Bericht door Hortensia »

[QUOTE=D-Cheryl;1028859]Nu jullie het zeggen heb ik de vorige keer ook geen sms gehad, terwijl ik dat altijd echte service vond.

Ik krijg binnenkort weer geleverd, zal er eens naar vragen.[/QUOTE]

En melden bij care4ms en verpleegkundige kunnen ze erachteraan gaan. Zeiden ze zelf dat ze dat fijn vinden als je dat doet.
Want de sms moet de avond vantevoren geleverd worden.

En is zeker prettiger voor ons allemaal
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp