Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Van geen meds, naar Rebif en weer terug...

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Sara

Bericht door Sara »

Ha Dutchcheryl,

was je topic een tijdje uit 't oog verloren :o. Wat een rotte terugval. Ik kan me voorstellen dat het wachten op de reva er nu enorm inhakt. Ondertussen moet je maar een beetje zelf kijken hoe je je redt :(.

Heb je ondertussen overleg met je huisarts over wat je zelf op dit moment kan doen om zo goed mogelijk door deze periode te komen?

Ondertussen: heel veel sterkte!
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik kon me zelfs dus niet meer alleen redden thuis... en na bijna 6 weken uit logeren beginnen we elkaar hier ook een beetje op de heupen te werken. Maar ik heb de verzorging gewoon nodig nu.

Na lang hameren heeft de nieuwe neuroloog zich opgegooid als casemanager, totdat ik bij de reva terecht kan. Ik heb volgende week weer een gesprek met haar.

De huisarts is er momenteel verder niet bij betrokken, hoewel dat nog wel een idee zou kunnen zijn, als ik weer teruggezet wordt op het "wacht-maar-af"-krukje.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp