Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Avonex - Copaxone - Fingolimod ???

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Monique74

Bericht door Monique74 »

Toen ik nog Copaxone gebruikte had ik wel heel erg last van pijnlijke plekken. Maar dat is na het stoppen wel weggegaan. Bij mij zijn die schijven nooit meer weggegaan, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij anderen is. Dus de enige tip die ik kan geven is, trek op tijd aan de bel. Normaal moeten die plekken na het spuiten ook wegtrekken, maar bij mij was dat niet. En ze hebben me er gewoon veel te lang mee door laten lopen.

Wat betreft de Gilenya, geen idee hoeveel er inmiddels aan gestorven zijn. Maar is bij die Canadees al bekend of het daadwerkelijk door de Gilenya komt? Volgens mij zijn er door de Tysabri/PML ook al een behoorlijk aantal mensen gestorven.

Ik wacht eerst maar even die test van het JC virus af. En eens een goed gesprek met de MS verpleegkundige over de risico's en dan maar een keuze maken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp