Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dr. Sanders nog steeds ziek

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
joan

Dr. Sanders nog steeds ziek

Bericht door joan »

Hallo iedereen,

ik ben al 16 jaar onder behandeling van dr. Sanders in het Amphia ziekenhuis in Breda/Oosterhout. Nu heb ik deze week gebeld en nu blijkt dat hij het komende half jaar nog niet terugkomt. Zijn er hier meer bang dat hij nooit meer terugkomt? Ik ben 16 jaar geleden speciaal voor hem van ziekenhuis veranderd en ben altijd bang geweest dat hij er op een dag niet meer zou zijn als arts? Hebben daar meer mensen last van?

Groetjes :(
mammoet

Bericht door mammoet »

Het is ook mijn neuroloog. Ik heb ondertussen vier neurologen gezien in breda/oosterhout en ik heb een hele sterke voorkeur voor dr S, dus zou het jammer vinden als hij met een soort vut/pensioen gaat..

Ik hoop echt dat hij terugkomt, als dat niet zo is, en ik ben stabiel zoals ik nu ben, ga ik niet op controle bij weer een andere.

Maar ik probeer er niet bang voor te zijn; het is net als de ms; ik hoop er maar het beste van!
eendje

Bericht door eendje »

Hoi Joan,

Misschien is het voor jouw dokter niet zo leuk dat hier staat dat hij ziek is ? Iedereen kan hier ten slotte lezen......

Neemt niet weg dat het heel vervelend voor je is.......
joan

Bericht door joan »

hai mammoet,

ja het is ook jaren mijn neuroloog en ik voel me erg hulpeloos doordat hij er niet is. hij is gewoon niet te vervangen.

hai eendje,

als je op het Amphia ziekenhuis kijkt, zie je al dat zijn foto is weggehaald. zijn naam staat er nog maar dat is alles. ik denk dat het algemeen bekend is dat hij geopereerd is en niet goed hersteld is. dus ziek is misschien niet het juiste woord. maar als je bijna al een jaar weg bent, is het denk ik niet erg dat ik dit schreef. ik heb er wel bij nagedacht omdat er al meer over dit onderwerp is geschreven.

maar het gaat er meer over dat ik me hier erg ongelukkig over voel. toen ik gisteren op de site van Amphia zag dat zijn foto was weggehaald voelde het net zo erg, als toen ik hoorde dat ik MS kreeg.

ik voel me in de steek gelaten, diepongelukkig en bang voor de toekomst. hij was de enige die me hoop gaf en me kon laten lachen terwijl ik eigenlijk zou moeten huilen.:???:

het lijkt misschien overdreven, maar zo voel ik me echt. vandaar deze vraag.

groetjes
Xuup

Dr. Sanders

Bericht door Xuup »

Dr. Sanders

Mijn vriendinnetje is ook patiënte van dr. Sanders. Een fantastische arts, hoor ik uit de verhalen.

Ik weet zeker dat ook zij enorm baalt dat hij ziek is, vooral voor hemzelf.

Ik hoop voor jullie allen dat hij herstelt!
joan

Bericht door joan »

Hai Xuup,

ja, dat ben ik vergeten in alles. voor hem moet het vreselijk zijn om thuis te zitten. hem kennende kan hij dat ook niet. hij was altijd bezig. als ik in het ziekenhuis lag, zag ik hem 's morgens en 's nachts was hij er nog.
maar ik heb hem ook beterschap gewenst via het ziekenhuis. en daar ze me daar goed kennen, werd dat ook gedaan.

ja, stom dat ik het er niet bij heb gezet maar ik ben zo met mezelf bezig betreffende dit, dat ik het even was vergeten:eek: .
goed dat je me hieraan herinnert, bedankt;)
Brandje

Bericht door Brandje »

Hier ook een ontredderde patient!

Een menselijkere neuroloog zullen wij nooit krijgen, maar laten we duidelijk stellen, voor hem is dit het allerergste.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Hey Joan

wat fijn dat je nog een opmerking maakt over dat je het ook voor de neuroloog vervelend vindt!
Het topic kwam in eerste instantie erg verwend over.

(ik ben in de war want mijn arts is al te lang ziek en als hij niet terugkomt dan raak ik nog meer in de war dus ik vind dat hij terug moet komen voor mij)
Brandje

Bericht door Brandje »

Ik denk dat het niet verkeerd is dat wij uiten dat we ontredderd zijn nu onze neuroloog ziek is.

Hieruit blijkt dat we heel erg blij en tevreden zijn over onze behandeling en contact met deze goede man.

Ik heb al twee neuro's met pensioen zien gaan, ja ik loop al een tijdje mee in MS land, je krijgt toch een band met zo iemand.

Maar nogmaals het ergste is het voor de man zelf, maar ik weet zeker dat het hem goed doet, als hij leest dat we hem heel erg missen!

Veel groetjes,
joan

verwend?

Bericht door joan »

verwend?

Hai Mispeltje,

Ik vind het een vreemde opmerking van je dat ik verwend overkom omdat ik zeg dat ik het vreselijk vind dat mijn neuroloog misschien niet terugkomt.

Natuurlijk is het het ergste voor hem. Dat heb ik na de opmerking van Xuup ook gemeld.

Maar ik denk er weinig artsen zijn die zulke tevreden patiënten heeft als hij. Ik ben afgelopen jaar mijn huisarts, die ik 35 jaar had, mijn fysiotherapeut, die ik 14 jaar had en nu misschien mijn neuroloog kwijtgeraakt.

Ik snap dat mensen met pensioen gaan, zo gaat het leven. Maar hij is nog niet aan zijn pensioen toe. En natuurlijk vind ik het het ergste voor hem, maar mag je daarom niet schrijven hoe erg je het vindt voor jezelf??????
En ben ik dan meteen verwend??:eek:

Anja ik ben blij dat jij het zo goed uitlegt. Ik ben heel erg blij te lezen dat er mensen zijn die je wel begrijpen.

groetjes
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp