Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Start Tecfidera.... hebben jullie misschien tips?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
belladonna

Bericht door belladonna »

Gewoon massage olie.
Blauwe fles, kijk maar even op internet.
Google weet alles 😄
Niet bij alle drogisten meer te koop.

Ik denk eigenlijk dat alle massage olie wel oké is,
maar ik wil niet overdreven ruiken
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Vraag me wel af wat de olie dan doet voor flushings.
belladonna

Bericht door belladonna »

Je huid wordt wat droger door de tecfidera,
dat veroorzaakt sneller de flushing .
Je zal zien dat het werkt.
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Na...we gaan er voor dank je wel Belladonna:;)
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Ik ben de niveau body olie wezen halen het is een doorzichtige blauwachtige fles

Kon niet echte massage olie vinden op internet.
Maar dit is volgens mij wel de goeie. En word vast als massage olie gebruikt

Er staat op douceur zijdezacht.

Als het niet de goede is hoor ik het wel :D
belladonna

Bericht door belladonna »

Dat is de goede..
Het gaat er vooral om dat je huid minder droog is.
Je voelt het vanzelf wel... 😀

Veel succes.
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Nou alle papieren zijn ingevuld, bloed geprikt en nu maar afwachten wanneer de pillen komen.

Erg spannend . Ik hoop zo verschrikkelijk dat het goed gaat. Een kennis is ook begonnen van de week.

Maar ze had gelijk al een soort allergische reactie. Overal bultjes en pijn bij de flushing.

Grrrrr. Stemt me niet echt positief en maakt me nog iewat angstiger. Maar ja we gaan het gewoon proberen.:D
tomorrow

Bericht door tomorrow »

Ik heb in het begin wat milde maagdarmklachten gehad, nu nog vele malen minder dan het was. In de loop der tijd (na meer dan een maand de eerste) roodheid...zowel gezicht als armen en wat jeukend.

Die roodheid komt nu een enkele keer voor, niet iedere dag en zeker niet altijd even heftig.

Ik neem die dingen altijd na wat eten in, maar dat gaat nu wel minder spastisch als in de eerste maand (geen yoghurt en andere zaken die ik normaal nooit eet, gewoon een beetje in de maag)

Nu week 12, niet volledig bijwerking vrij, maar het is meer dan goed te doen hoor.

Succes Zonnetje 79 :-)
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

We gaan het maar afwachten:D
anita72

tefidera update

Bericht door anita72 »

tefidera update

Na 4 weken tecfidera gebruikt te hebben ben ik er wel klaar mee! Eerst 2 x weken 120 en nu 240.
Heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. Overgeven, hoofdpijn, buikkrampen, last van mijn lever en koorts. Aanstaande maandag naar de ms verpleegkundige om te overleggen. Sorry voor dit sneu verhaal, maar moest het ff kwijt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp