Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Start Tecfidera.... hebben jullie misschien tips?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Klick

Bericht door Klick »

ok aangetekende post en vooraf een belletje dat klinkt als “goed te doen”

die massageolie, goeie tip! welke is geurloos?

het wordt mn eerste wissel :ogen: best wel een beetje spannend
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Je hebt allerlei geurloze oliën, maar in de meesten zitten toch chemische toevoegingen of verontreinigingen die erin komen tijdens het produceren van de olie.

Naar mijn mening kun je het beste olie nemen die geschikt is om te eten. Daarvoor zijn de regels qua vervuiling van de olie strenger.

Bijvoorbeeld: amandelolie van de turkse supermarkt is fijn. Geen geur, zoals bij olijfolie, en trekt snel in.

Nog goedkoper ook dan die flesjes van de drogist: 6 euro voor een grote fles. Ik gebruik het in plaats van bodylotion.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Bericht door Toeter »

Je kunt bij de levering trouwens aangeven of je s ochtends of s middags wil. Op de dag zelf krijg je een sms met een tijdvak van 2 uur.

Ik heb nooit rare dingen gehad met de levering.

Ik vond dat gebel met brocacef (apotheek), maar irritant. Ik had ook nergens last van. Nu bellen ze nooit meer, maar jij kunt hun wel bellen.
Klick

Bericht door Klick »

:D chemische toevoegingen ben ik. ook niet zo van
dat is een goeie zou ik zelf nooit op komen op naar de toko :D
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Sinds vorig jaar zomer slik ik tecfidera.
De eerste maanden ook veel flushings gehad maar nu nauwelijks.

Bij mij werkte en werkt het om smorgens goed vet eten.de bekende boterhammen met pindakaas of een gebakken ei bv.

Mijn lymfocieten waarde zijn aan het zakken en zit nu op de grens.dus ben benieuwd of ik over 3 maanden nog mag blijven slikken.

Jij iig succes met de flushings.
Klick

Bericht door Klick »

hihihi thnx :D
ik ben benieuwd, ach als dat het enige is vind ik het prima.

dat die dalen is balen.. dat schijnt altijd te kunnen gebeuren is het niet?
ik krijg binnenkort uitleg...
belladonna

Bericht door belladonna »

Ik gebruik de massageolie van nivea ongeparfumeerd ,blauwe fles.
Eet mijn pillen gewoon met een bordje pap.
Ik hoop dat het voor jou net zo goed werkt als bij mij.
Plekjes in hoofd en rug gehalveerd in 3 jaar tijd.

Ik voel me veel beter....
Alleen die verrekte vermoeidheid, doe snel teveel.
Klick

Bericht door Klick »

plekjes gehalveerd je veel beter voelen.. ik hoop het zo :ogen:
Melster

Tecfidera

Bericht door Melster »

Tecfidera

Die leveringsinformatie van brocacef is echt waardeloos. Krijg sms van de bezorgtijd pas wanneer de bezorger al is geweest. Handig! En wanneer er staat ‘bezorger komt tussen 8.45 en 10..45 uur’ blijkt hij al om 8.09uur te zijn geweest! Handig! Heb nu al 2 dagen zitten wachten op m’n medicatie en het briefje dat de bezorger is geweest heb ik nooit ontvangen!!! 😡
Klick

Bericht door Klick »

dat klinkt niet goed..

gebruik je tec al lang? heb je veel bijwerkingen (gehad)?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp