Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Uitslag door medicijngebruik

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Polly

Bericht door Polly »

Ben blij dat je eindelijk teruggebeld bent. :)
Ik zou eerder de handschoenen verdenken dan de kattenbakkorrels.
Misschien een latex-allergie?
M&MS

Bericht door M&MS »

Het zijn geen latex handschoenen. Bovendien waren de bultjes er al voor ik de handschoenen ging gebruiken. (het zijn stoffen werkhandschoenen). Maar als je inderdaad een latex-allergie hebt, zou het hier wel op lijken.

[B]Jip[/B], ik gebruik stofvrije grit, maar er zitten wel geur-ingrediënten in. Ik nies niet, maar zou inderdaad wel daar een gevoeligheid voor kunnen hebben. Dat ruik je uiteindelijk wel.

Om kort te gaan, er is weinig veranderd in het laatste jaar. De hulp gebruikt ook nog gewoon dezelfde schoonmaakprodukten.

De enige verandering is dat we een kat hebben.

Daarom zoek ik de allergie ook in die richting. Maar ja, er is niet getest op antistoffen bij medicijnen. Dus dat kan ik niet geheel uitsluiten.

De HA had wel gemeld dat mensen met een allergie tegen huisstofmijt vaak ook allergisch zijn voor katten.

Er is wel een logica dat als je alleen vlekken op je handen hebt, het te maken heeft met contact.

Daarom kan ik [B]Polly[/B] wel volgen
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

ik ook, wel wat Polly schrijft...

:( dat je r uitslag door krijgt *poezenkind

S T E R K T E
Blom

Bericht door Blom »

Ik hoop voor je dat het zo met een sisser afloopt en de creme zijn werk doet.
Goed dat specialsten op de hoogte zijn.
M&MS

Bericht door M&MS »

Ik heb maandag Tysabri gehad en daar is geen reactie op gevolgd. De neuro zegt nu dat als ik weer (meer)last krijg, ik via de HA naar een dermatoloog moet.

Het ligt volgens hem niet aan de medicijnen.
Polly

Bericht door Polly »

Mooi bericht!
Blom

Bericht door Blom »

Ik hoop het voor je Cora en dat er geen nieuwe plekjes bij komen :) .
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp