Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Uitslag door medicijngebruik

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Luca76

Bericht door Luca76 »

jeuk het? en voelt de huis dikker en geiiriteerd? wordt het erger bij warmte bv douche of in bed?

daar had ik namelijk last van begon in me nek en bereide zich uit over borst en rug..

dat waren overigens niet duidelijk blaasjes..

maar dat was idd histamine ophoping in me huid, zalfie voor gehad en het is weggetrokken...

overigens kan je altijd ten allertijde ergens allergie voor zijn/worden.. is mij toen verteld :ogen:

sterkte! :cool:
M&MS

Bericht door M&MS »

In het begin werd ik gek van de jeuk, maar inmiddels is het een schrijnende pijn. Als ik onder de douche ga, vind ik het wel lekker. De plekjes prikkelen en tintelen.

Ik heb de MSVP gemaild, maar ik krijg geen reactie.

Niet heel erg. Ik hoef pas 30 januari voor nieuwe Ty. En ik ben ervan overtuigd dat het zalfje dat ik nu krijg goed is.

Ik ben persoonlijk ook aan het uitsluiten, beginnend met de kattenbak.
Ik raak grit niet meer aan, draag handschoenen als ik met de kattenbak bezig ben en wanneer ik met de kat stoei.

Maar ja, onder invloed van de zalf (denk ik) worden de vlekken platter en groter, maar nog altijd breidt het zich uit. Ik kan natuurlijk pas echt uitsluiten, als het minder is/wordt.

Laat ik het zo zeggen, hoewel het in de avond na Tysabri begon, ben ik er niet van overtuigd dat het daaraan ligt. In mijn leven is de kattenbak en de nageltjes van Ayla een constante factor.

Ook sluit ik de diagnose van [B]Roely[/B] niet uit. Het zou heel goed kunnen..
[QUOTE]ik denk dat het de hubekelubus is [/QUOTE]:haha: :cool:
Blom

Bericht door Blom »

Nu je zegt dat het de avond na de Tysabri begon geef ik toch maar dat de schuld.

Sterkte ermee!
Brandje

Bericht door Brandje »

Nou Cora, om zomaar blind te gaan op de wijsheid van een smurf vind ik ver gaan, te ver zelfs. :cool: ,

Ach meid grote kans dat je er niet achter komt waar het van is, het belangrijkste is dat je ervanaf komt.

Groetjes Anja.
M&MS

Bericht door M&MS »

Ja, achteraf twijfelde ik ook een beetje.:hmmm: Ik ben blij dat jij dat ook hebt. Smurfen zijn leuk om te zien, maar niet echt te vertrouwen. En je weet natuurlijk niet hoe deze smurf in elkaar zit.;)

En eraf komen, ja, dat is het belangrijkste.

Ik heb nu kleding met te lange mouwen aan, want als mensen dit zien!!!!!

Je weet ook niet goed hoe je je handen houdt, want bepaalde buigingen van de hand doen ronduit pijn.

[B]Blom,[/B] je kan het ook niet uitsluiten. Maar ik heb die dag ook de kattenbak schoongemaakt en ik weet niet meer of ik die dag Baclofen heb genomen. Mijn spieren deden en doen in ieder geval heel vervelend.

Het blijft gissen.
Blom

Bericht door Blom »

Omdat het de volgende dag na de eerste inname was lijkt me dat wel voor de hand liggend. Maar zolang het niet te erg wordt, gewoon de creme trouw en dun gebruiken.

Inderdaad kun je overal een allergie voor opbouwen maar zoals ik als schreef de Tysabri zou ik nu de dader vinden, al zie ik nu dat het niet je eerste gift was toen het ontstond.
Baclofen geeft ook als bijwerking vaak huiduitslag....zou dus ook heel goed kunnen.
Maar ik denk dat de huisarts niet voor niks zegt dat het huiduitslag is door medicijnen, die kans is het grootst.



Hopen dat de creme zijn werk doet.
Mien

Kampioen struisvogelen..

Bericht door Mien »

Kampioen struisvogelen..

Cora, ik zou toch echt aandringen op een onderzoek, als het iets viraals is dan denk ik dat de neuroloog toch na zou willen denken of het slim is de volgende Tysabri te geven..

Helemaal nu het, ondanks de behandeling, uitbreidt..

Dus kom nou met je koppie uit die zandbak en dring gewoon meer aan bij de neuroloog of MS vpk..

Schrijf, bel mail da je je zorgen maakt!

(ik herken een patroon...(TIA verhaal))

Soms moet je gewoon aandringen en je zorgen kenbaar maken!
Roely

Bericht door Roely »

ik ben het met mien eens cora !!

mailen of bellen met die hap en je goed laten onderzoeken !!
jip † 10-12-2014

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Ik ook! Heel veel sterkte :(
M&MS

Bericht door M&MS »

Ik heb gemaild.

Maar opeens realiseer ik mij dat PML ontstaat bij verminderde weerstand en iedere allergie ook.

Dus inderdaad, ik wil op zijn minst een bloedonderzoek.

Ik ga maandag bellen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp